Hoihoi, lijkt me leuk om te horen hoe jullie kleintjes groeien! Ieder kindje is anders natuurlijk, maar ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat.
Onze meid is nu bijna 10 weken en weegt 7,6 kg en is 64 cm. Ze groeit goed zullen we maar zeggen 馃槄
Wat een verschil zeg! Mijn dochter is 10 weken en weegt 4,3 kg en is 56 cm. Ze draagt al 10 weken maatje 50 waar ze nu langzaam uitgroeit. Grappig om te lezen dat het zo verschilt met andere baby鈥檚.
Onze dochter is nu 8 weken en 5 dagen, weegt 4330 gram en is 58,9 cm.
Ze groeit op haar eigen lijn, maar is een smalle meid. Ook past ze nog niet in 56 en 50 omslaan bij shirts. Lengte is vooral een benenkwestie, die heeft ze van haar moeder.馃槄
Zoontje bij 7.5 week 57cm en 4410 gram.
Geboren met 3815 gr. volgens het cb helaas wel erg weinig gegroeid, vermoedelijk vanwege reflux.
Morgen weer wegen bij 8,5 week. Hopelijk gaat het dan weer de goede kant op.
Onze meid was 2685 gram en 48 cm bij de geboorte (en kon eerst niet zelf eten) en weegt nu met bijna 12 weken 5 kilo. 馃コ Ze zal nu iets van 58cm zijn denk ik.
De tweeling is 15 weken inmiddels gisteren bij het CB geweest wogen alle 2 rond de 3 kilo en zijn nu 5.7 en 60 cm en 6.2 en 62 cm groeien erg goed op volledige borstvoeding