Hoi meiden,
Even van me afschrijven, want wordt me allemaal even teveel. In verband met medicatiegebruik krijg ik groeiecho’s in het ziekenhuis. Eerste echo met 28 weken was ie wel wat kleiner, maar verder was het prima. Maar met 32 weken was z’n groei afgebogen en moest ik een nachtje in het ziekenhuis blijven, ook omdat de doorbloeding van de navelstreng wat minder goed was. Omdat de ctg’s verder wel goed waren, mocht ik gelukkig weer naar huis, maar vanaf toen wel 2x per week aan de ctg. Ook werd af en toe de doorbloeding gemeten van de navelstreng. Steeds een beetje wisselend beeld, dan weer niet goed, dan weer wel goed.
Vorige week donderdag weer een groeiecho gehad en toen volgde ie netjes z’n lijntje. Conclusie: klein maar fijn.
En nu een week later zijn er dan wel weer zorgen over de doorbloeding, dus weer aan de ctg.
Ik wil het beste voor m’n kindje en als het nodig is, lig ik daar iedere dag. Maar het maakt me zo onzeker dat ze steeds wat anders zeggen en of ik me nou wel zorgen moet maken of niet. En ik hoop ook gewoon dat ie met een beetje vet ter wereld komt en dat ze me niet met 37 weken al inleiden en hij dan nog maar net 2 kilo weegt ofzo (vorige week met 34+3 werd ie op 1700 geschat).
Rollercoaster van emoties dus weer.