6 Reacties

3 maanden geleden

Misschien wat meer tijd er tussen proberen te laten? Kwartier knuffelen en dan pas geven? Dan krijgt ze minder binnen en kan het verteringsproces zijn gang gaan. Verder is groen niet perse slecht volgens mij

3 maanden geleden

Toevallig noemde de kraamzorg dit bij ons: als het van geel naar groen gaat kan het idd een teken zijn dat er te weinig voeding in de melk zit, dus dat deze te waterig is. Nu is 'te' een brede term: borstvoeding past zich aan aan het weer maar als het dan ineens kouder wordt heeft je kindje een waterige zomerse dagvoeding gehad terwijl het weer meer vroeg om wat vettere voeding. Niet meteen schrikken dus, maar zal wel even verloskundige of consultantiebureau informeren hierover

3 maanden geleden

Bij mijn dochter ziet het er ook zo uit maar zij krijgt wel kv

3 maanden geleden

Ja herkenbaar, hoe warmer het wordt hoe vaker een "groene" luier tussendoor bij onze dochter (morgen 5 weken). Als ik dat zie leg ik vaak 2x aan dezelfde borst aan achter elkaar en dan is de volgende luier weer geel. Mijn dochter groeit goed en oogt tevreden, dus ik maak me weinig zorgen om de groene luiers

3 maanden geleden

Misschien heb je hier wat aan

3 maanden geleden

Iemand zei dat die ook een teken van verkoudheid kan zijn. Let erop dat je haar niet onder ventilator of airco zet