153 Reacties

één jaar geleden

Ik heb wel een vraag :) Hoe dicht zitten jouw kindjes op elkaar qua leeftijd? wij twijfelen heel erg wanneer het tijd is om te proberen voor kindje 2 :)

één jaar geleden

Ik ben nu zwanger van kindje 4.. deze was nog niet in de planning.. t was even schrikken maar dat komt helemaal goed. Waar ik vooral tegen op zie nog meer slapeloze nachten.. de oudste is 11 daarna een meisje van 3 en een jongentje die in dec. 1jaar wordt. T meisje en t jongetje slapen nog niet door.. 😅

één jaar geleden

Reactie op Isa1234

Ik heb wel een vraag :) Hoe dicht zitten jouw kindjes op elkaar qua leefti ...
Tussen de oudste 2 zit 11 maanden. Het ging veel sneller dan verwacht😆 En het was iets drukker maar goed te doen. Ze zijn nu 6 en bijna 6. De jongste is van augustus 2022 en zal bijna 2 zijn als kindje 4 eraan komt. Hier voel ik me wel een stukje meer relaxed bij. Ze loopt al en kan zichzelf goed bezig houden. Het aller fijnste is ook dat iedereen door slaapt🙏

één jaar geleden

Reactie op Sopermama-Lisa

Tussen de oudste 2 zit 11 maanden. Het ging veel sneller dan verwacht😆 En ...
Mega leuk zeg! Snap ook wel dat het je rust geeft dat iedereen nu doorslaapt. Kregen jullie veel reacties (positief of negatief?) op de zwangerschap zo snel opvolgend? Normaal trek ik mij weinig van de mening van omstanders aan, maar merk dat ik er nu veel over nadenk 😅

één jaar geleden

Ik ben nu zwanger van kindje 4.. deze was nog niet in de planning.. t was e ...
Ai, het klinkt een beetje vergelijkbaar al is jouw middelste een stukje jonger. En de oudste een stukje ouder Lijkt er wel verbetering in de slaap te komen? Of heb je hulp(middelen)? Zelf ben ik zwanger door de mini pil heen, altijd trouw ingenomen. We hadden het nu niet in de planning maar wel in de toekomst.

één jaar geleden

Reactie op Isa1234

Mega leuk zeg! Snap ook wel dat het je rust geeft dat iedereen nu doorslaap ...
Mijn omgeving is eigenlijk heel positief. Iedereen weet/wist dat ik al jong moeder van een groot gezin wilde worden. Sommige personen denken alleen aan eigen belang. Zoals 1 kindje erbij is ook een verjaardag erbij😂

één jaar geleden

Zwanger van nr 3! Oudste 4 en 2e is net 1. Er gaat 20 maanden tussen de 2e en 3e zitten en daar zijn we heel blij mee! Voor ons ook de laatste, voor een vrouw misschien toch wat lastiger dan voor een man

één jaar geleden

Hier zwanger van de derde, de oudste is 4 en de jongste is bijna 9 maanden. Als alles was gelopen zoals ik ooit voor ogen zag was de tweede er ook al eerder geweest. Ik heb nu ook niet het gevoel dat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn. Alleen nu een enorme klote timing want de jongste heeft een dubbele oorontsteking en ligt al 2 weken hele nachten en overdag ook wakker. Zelf erg vermoeid en last van erge misselijkheid…

één jaar geleden

Hier ook zwanger van de derde! Ik heb altijd gedroomd over het hebben van een groot gezin, maar nadat ik begin dit jaar heel erg ziek ben geweest (voorstadium borstkanker), had ik nooit de keuze meer durven maken. Toch ben ik nu zwanger van onze derde en het cadeau is zo ontzettend groot ❤️

één jaar geleden

Hier zwanger van ons eerste gezamenlijke kindjes. Samengesteld word het nummer 4 🥰 de oudste is 9, de middelste 7 en de jongste 3

één jaar geleden

Hier zwanger van de 4de. De oudste is 5 jaar, dan 1 van 3 jaar en de jongste is net 1.

één jaar geleden

Reactie op JIZNM

Hier zwanger van de 4de. De oudste is 5 jaar, dan 1 van 3 jaar en de jongst ...
Hier hetzelfde. 3 jongens. 5 jaar, 3 jaar en 1,5

één jaar geleden

Reactie op Isa1234

Mega leuk zeg! Snap ook wel dat het je rust geeft dat iedereen nu doorslaap ...
Oh ik heb dit precies zo. Ik 'schaam' me een beetje om het te vertellen. Ik frustreer me dat ik daar iets van aan trek, maar toch gebeurt het

één jaar geleden

Hoi, Ik ben ook zwanger van ons derde kindje 😀 We hebben al twee jongens van 6 en 3. Heel lang wou ik het bij twee kinderen houden, want.. best intens allemaal. Maar het begon toch weer te kriebelen en heel onverwacht was het erg snel raak. Een heel welkom wondertje!! (Bij de vorige twee in het traject gezeten:de eerste keer 2,5 jaar en 4x iui, en 9x iui en 1x ivf bij de tweede en toen spontaan zwanger, nadat we het traject hadden afgesloten omdat de kans zo klein was) Nu spannend, wachten tot de eerste echo.. Ik ben ook erg benieuwd naar de reacties, ook omdat ik erg lang riep dat er geen derde meer bij zou komen haha...

één jaar geleden

Hoi hoi, gezellig! Hier ook zwanger van de 4de. De oudste is dan bijna 4 jaar wanneer de baby geboren wordt. Heel kort op elkaar, maar zo genieten. We zitten nog helemaal in de luiers en slapeloze nachten. En tja.. negatieve reacties, soms heel vervelend en ik trek het me soms ook veelte veel aan maargoed

één jaar geleden

Hier zwanger van de 2e maar wordt wel het 3e kindje in ons gezin (mijn vriend heeft een dochter van 5 uit een eerdere relatie) ben heel benieuwd hoe dit gaat zijn van 2 naar 3

één jaar geleden

Hier zwanger van baby 5 & 6 , en dat zullen zeker de laatste tijd .. dus extra ervan gaan genieten

één jaar geleden

Reactie op Koekoeksklok

Hier hetzelfde. 3 jongens. 5 jaar, 3 jaar en 1,5
Oooh hier nu meisje jongen meisje

één jaar geleden

Ik ben ook zwanger van de derde. Heb twee kindjes van 3 en 2. Zit anderhalf jaar tussen hun maar bewust voor gekozen. Doen alles samen. Ben heel benieuwd, zijn jullie ook zo intens misselijk en extreem moe nu het de derde/vierde/vijfde +zesde betreft? En hoe groeit jullie buik? Ik zit op 7 weken maar mijn buik is al zo groot als bij 20 weken vorige zwangerschap. Loop al sinds twee weken in zwangerschapskleding. Hoop dat jullie je hierin herkennen. Voel me een beetje verloren in alle kwaaltjes.

één jaar geleden

Ik ben ook zwanger van de derde. Heb twee kindjes van 3 en 2. Zit anderhalf ...
Wel ontzettend moe en meer misselijk dan eerst. De buik valt nu met 7 weken nog mee. De knoop drukt een beetje. Hoop dat de echo goed is, want bij de vorige had ik er wel eerder last van dacht ik (en sneller zwangerschapskleding aan)