153 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Jillanna123

Dankjewel voor je uitgebreide reactie ! Snap ik helemaal vooral het laatste ...
Graag gedaan ! Het is ook echt leuk om zo samen te zien hoor. Ze knuffelen elkaar nu echt of delen bijvoorbeeld chipjes samen . Die dingen laten mijn hart dan weer smelten. We doen het wel echt samen hoor om maar mijn man werkt snachts /sochtends heel vroeg. Dus ik neem de nachten op mij , Alhoewel hij natuurlijk ook wakker word van het gehuil.. en vaak neem ik er eentje mee naar ons bed gewoon voor de rust haha! Maar dan heb je een kleine ninja in bed die alle kanten op gaat .

10 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

Leuk topic! Ik ben zwanger van onze derde. We hebben het al vroeg verteld, ...
Proficiat !! De derde gaat er ook gewoon een beetje bijhoren is mijn ervaring hihi! Het is ook 'makkelijker' dan bij de eerste. Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen

10 maanden geleden

Reactie op Cinogi

Graag gedaan ! Het is ook echt leuk om zo samen te zien hoor. Ze knuffelen ...
Agoss wat lief🥺 dat zijn inderdaad de schattige momenten ! Oh fijn dat je er zo samen voor kan gaan. Nachten zijn altijd pittig… vooral met meerdere knap dat je ze alleen doet❤️

10 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Hier gaan ze nu met 3 in bad en dan per 2 denk ik 😂. Ik vind een hoop logi ...
Hoe idd ook met zn 3en tegelijk haha ! Dan eerst de jongste eruit om te verzorgen en al maar meestal kunnen die andere 2 nooit zolang wachten en staan ze naast me te bibberen waardoor ik me nog harder moet haasten . Probeer de oudste aan te leren hoe hij zichzelf afdroogt maar dat is nog geen succes. En oh god ik zie het al helemaal voor me in t zwembad hihi! Wel knap dat je het alsnog doet met zn alle ! Ik durf dat niet zo aan ( Komt waarschijnlijk ook door de thriller series die ik kijk😬)

10 maanden geleden

Reactie op Cinogi

Hoe idd ook met zn 3en tegelijk haha ! Dan eerst de jongste eruit om te ver ...
Ik heb voor alle kids een badjas. Ze drogen op en blijven warm tijdens het wachten 😊

10 maanden geleden

Reactie op Cinogi

Hoe idd ook met zn 3en tegelijk haha ! Dan eerst de jongste eruit om te ver ...
Was, naast vakantie, ook de eerste keer. Die jongste blijft bij 1 ouder, de middelste bij de ander en de oudste zit nu op zwemles en is wat vrijer. Maar is dan altijd in het zicht van een ouder. Het was wel leuk en het middagdutje tot 16 uur daarna van de kleinste was ook best ontspannend 😂

10 maanden geleden

Reactie op Sopermama-Lisa

Ik heb voor alle kids een badjas. Ze drogen op en blijven warm tijdens het ...
Oh dat is wel een goede

10 maanden geleden

Reactie op Sopermama-Lisa

Ik heb voor alle kids een badjas. Ze drogen op en blijven warm tijdens het ...
Ik vond badjassen altijd onhandig haha! Maar misschien toch maar eens gebruiken

10 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Was, naast vakantie, ook de eerste keer. Die jongste blijft bij 1 ouder, de ...
Ah Fijn dat de oudste op zwemles zit , dat scheelt dan wel. En zo n lange middag dutje.... Heerlijk!!

10 maanden geleden

Reactie op Cinogi

Ah Fijn dat de oudste op zwemles zit , dat scheelt dan wel. En zo n lange m ...
Ja we gaan vaker zwemmen denk ik 😂. Helemaal gesloopt en de dag erna uitgeslapen tot 10:00

10 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja we gaan vaker zwemmen denk ik 😂. Helemaal gesloopt en de dag erna uitge ...
Haha snap ik!! Ook wel eens lekker. Helaas vind mijn man zwembaden echt onhygiënisch 😂anders gingen we ook wel

10 maanden geleden

Reactie op Cinogi

Haha snap ik!! Ook wel eens lekker. Helaas vind mijn man zwembaden echt onh ...
Oh de drempel wat ik onhygiënisch vind is sinds de kinderen wel wat opgeschoven 😂 Krijgt iemand inmiddels al iets gedaan ? Ik blijf moe en misselijk en de dagen met die 3 komen echt neer op overleven. Ik hoop echt dat het bij trekt. Morgen termijnecho.

10 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Oh de drempel wat ik onhygiënisch vind is sinds de kinderen wel wat opgesch ...
😂😂Bij mij ook hoor! Nooit gedacht maar hier zijn we dan.. maar mijn man een zwembad inkrijgen echt nooit. Misselijkheid is bij mij gelukkig weg! Wat ik deed was na het opstaan gauw wat eten om de misselijkheid soort van voor te zijn. Normaal doe ik sochtends eerst alle kinderen verzorgen, ontbijt maken voor ze enz maar nu eerst zelf wat eten hihi. Verder ben ik wel echt zooooo moe. Pak 2 x per dag floradix. Ijzergehalte enz was met bloedprikken gewoon goed maar moe blijf ik wel. Hakt er nog eens extra in dat er snachts altijd wel eentje een of meerdere keren huilt. Spannend morgen de termijn echo! Ik heb m vandaag gehad. Zit op 10 weken en 1 dag. Ben 16-7 uitgerekend. Benieuwd waar jij op zit 😊

10 maanden geleden

Ik ben zwanger van nr 3 😊 morgen 12 weken , me andere kids zijn 12 (bijna 13) en 4 😊 dit word ons laatste kindje en ik wilde er optimaal van geniet maar ben net 6 weken ziek, zwak en misselijk geweest 😂 nu gaat het iets beter gelukkig 😊 eergisteren echo gehad en zagen een hele drukke baby haha die de zijkant van de baarmoeder als springkussen gebruikt 😂

10 maanden geleden

Reactie op Cinogi

😂😂Bij mij ook hoor! Nooit gedacht maar hier zijn we dan.. maar mijn man e ...
Haha vandaag termijnecho en ook 16 juli! Ja ik blijf misselijk ondanks medicatie. Ik kan nu wel iets meer kiezen wat ik eet, dus ik probeer wat beter te eten in de hoop dat ik me dan minder moe voel. Ik wil zo graag sporten, maar als die 3 naar bed zijn gaat het licht uit. Ja hier is ook steeds eentje wakker, of eindigen er 2 in bed hier. Gisteren sprong eentje met de knie in mijn buik 🫢 (alles goed gelukkig wel)

10 maanden geleden

Reactie op MissD90

Ik ben zwanger van nr 3 😊 morgen 12 weken , me andere kids zijn 12 (bijna ...
Proficiat !! Wat vervelend van de afgelopen 6 weken, hopelijk gaat het vanaf nu beter worden 😊 En dat word nog wat als de baby nu al zo druk is hihi! Geniet ervan !

10 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Haha vandaag termijnecho en ook 16 juli! Ja ik blijf misselijk ondanks medi ...
Ooo wat toevallig zeg dezelfde dag 😊 Wat vervelend dat de misselijkheid blijft.. hopelijk gaat het snel voorbij! Niets zo vervelend als dat.. Pff sporten heb ik allang opgegeven 🤭 ben iedere avond echt zooo moe. Of ik val op de bank in slaap of ik ga maar heel vroeg naar bed Ahh je herkent de nachtelijke perikelen dus.. vermoeiend he🥱🥱 Oei dan schrik je toch ! Gelukkig alles goed

10 maanden geleden

Reactie op Cinogi

Ooo wat toevallig zeg dezelfde dag 😊 Wat vervelend dat de misselijkheid bl ...
Ja dat is ook toevallig inderdaad! Volgende echo is met 13 weken in januari, ben benieuwd! Ik heb het vandaag voor het eerst overwonnen en heb gesport ! Ik krijg last van mijn bekken en vorige keren hielp sporten enorm. Hopelijk krijg ik het nog verbeterd.

10 maanden geleden

Leuk het allemaal te lezen :). Ik heb zelf 2 dochtertjes oudste van net 3 en de jongste is 10 maandjes en ondertussen 10 weekjes zwanger van de 3e die in Juli zou gaan komen. Ontzettend spannend allemaal. En verwacht een dolle drukte. En ergens toch weer bang voor vele reacties en het op werkt te moeten vertellen. Maar we zullen zien

10 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja dat is ook toevallig inderdaad! Volgende echo is met 13 weken in januari ...
Laat je de medische 13 weken echo doen ? Ik niet, maar omdat ze vorige week bij de echo zag dat de navelstreng wat verdikt was krijg ik een extra echo op 3 januari om te kijken of dat geslonken is. Moest me nergens druk over maken want dat was wel vaker maar heb het bij de andere 3 niet gehad 🙈 Ahh wat goed dat het gelukt is ! Wat doe je precies aan sport? Ik heb de vorige keren ook ontzettend veel last van de bekken gehad. Je begint nog optijd lijkt me dus zal vast wel goed komen !