159 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Emsy13

Leuk het allemaal te lezen :). Ik heb zelf 2 dochtertjes oudste van net 3 ...
Proficiat met je zwangerschap! Uit ervaring weet ik dat het een gezellige drukke boel gaat worden hihi! En bang voor de reacties.... Heel herkenbaar ! Waar wij het bij de anderen al vrij vroeg vertelden ben ik nu erg terughoudend en vertellen we het nog niet. Stom dat je je zo ophoud aan andermans mening馃槖 Ik ben net 4 maanden in dienst , dus moet ook echt de moed bij elkaar rapen om het te gaan vertellen. Alhoewel het bij een oud werkgever is maar dan nog.. Wanneer ga jij het vertellen ?

10 maanden geleden

Reactie op Cinogi

Laat je de medische 13 weken echo doen ? Ik niet, maar omdat ze vorige wee ...
Ja ik laat hem wel doen. Ik vind het opzich wel prettig :). Krachttraining. Hopelijk lukt het me daarmee! Pijn lijkt wel wat minder te worden..Normaal wielren ik ernaast. Dat wilde ik graag blijven doen, maar het weer zit niet echt mee 馃槑. Binnen fietsen is toch wat minder leuk. Nog geen klachten nu ?

10 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja ik laat hem wel doen. Ik vind het opzich wel prettig :). Krachttrainin ...
Ahh nee het is echt geen weer om te wielrennen 馃憥馃徏 en wat goed krachttraining. Hopelijk helpt het Voor nu (nog) geen lichamelijke klachten .

9 maanden geleden

馃憢馃徎 Hier zwanger van baby 7 & 8

9 maanden geleden

Reactie op Anne de Munck

Hier zwanger van ons eerste gezamenlijke kindjes. Samengesteld word het num ...
Wat leuk Anne! Hier ook zwanger eerste gezamenlijke kindje. Mijn vriend zijn zoons zijn 6&8 en 50% bij ons. Hoe reageerde ze bij jullie?

8 maanden geleden

Wij hebben afgelopen maand besloten om onze (laatste) kinderwens in vervullen te proberen laten gaan. We hebben al drie kindjes, (10,8,7) waardoor het een echt 'nakomertje' zal gaan worden. Ik was jong toen we ons 1e kindje kregen, waardoor ik het ook wel weer wat spannend vind om er weer opnieuw aan te beginnen! Als mijn gezondheid mee had gewerkt (auto-immuunziekte), had ik wel zes kindjes willen verwelkomen - als het ons gegeven zou zijn - maar ik voel me nu al een heel rijk mens met 3 kindjes. Hopelijk mogen we dit jaar zwanger worden van kindje nummer 4 en ons gezin compleet maken! Ik lees graag mee - liefs, Sky.

8 maanden geleden

Ik krijg nu reacties alsof het een soort van zielig is dat ik weer een jongetje krijg. Herkent iemand dit 馃檲

8 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik krijg nu reacties alsof het een soort van zielig is dat ik weer een jong ...
ja, heel herkenbaar met 3 zoontjes. Houdt mn hart vast, als we nu weer zwanger mogen worden.. "ga je door tot een meisje?", dat soort 'grappen'...

8 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik krijg nu reacties alsof het een soort van zielig is dat ik weer een jong ...
ja dit herkennen wij, daarom gaan we niet vertellen dat nummer 4 de 3e dame wordt馃檲 tenminste dat hebben ze ons vermeld met 90% zekerheid馃ぃ

8 maanden geleden

Ja het begon als: Hopelijk nu een meisje Gaan jullie voor een meisje En nu: Ach het was jullie zo gegund Ach het is wel makkelijk met spullen Gaan jullie door voor een meisje ? Een gezond kind gegund krijgen vind ik zelf al voldoende 馃檲

8 maanden geleden

nou, precies! Mijn ziekte brengt 茅xtra onzekerheid voor de gezondheid van het ongeboren kindje met zich mee, en het laatste waar ik mee bezig zal zijn is het geslacht. Tegelijkertijd zou ik het heeel mooi en bijzonder vinden als ik na 3 jongens een meisje mag ontvangen en ervaren, maar doet niks af aan de dankbaarheid om 眉berhaupt een (gezond) kindje te ontvangen.. Het blijft een ding eh, voor buitenstaanders, het geslacht. Waarom mensen dat zo belangrijk vinden en die mening willen delen met je, blijft een raadsel voor mij 馃ぃ

8 maanden geleden

Reactie op Sammieh

nou, precies! Mijn ziekte brengt 茅xtra onzekerheid voor de gezondheid van h ...
Ik moet meteen denken aan mn schoonbroer. Ze hebben de wens 2 kinderen te krijgen (zijn nu zwanger van nummer 2). Ze hebben gezegd te hopen op een meisje.... maar als nummer 2 een jongen wordt zullen ze akkoord gaan met een 3e kindje... en raad eens: nummer 2 wordt ook een jongen馃槀 ik snap dat als je een groot gezin wilt dat je door wilt gaan. maar dan zeggen dat je 2 kids wilt en enkel door gaan omdat je geen meisje krijgt zoals je hoopte...

8 maanden geleden

Reactie op Sopermama-Lisa

Ik moet meteen denken aan mn schoonbroer. Ze hebben de wens 2 kinderen te k ...
pfff. nee, dat kan ik me niet voorstellen! Lijkt me ook moeilijk, als het zo belangrijk voor je is. Voor ons is nummer 4 de laatste... 贸贸k als het weer een jongetje is ^^ Ik hoop zo dat het ons gegund is! :fingerscrossed:

8 maanden geleden

Ik moet meteen denken aan mn schoonbroer. Ze hebben de wens 2 kinderen te k ...
En dan over een paar jaar horen 'mam, pap. Ik voel me niet in het goede lichaam en wil in transitie'馃ぁ

8 maanden geleden

Hier zwanger van de 3e! De oudste is een meisje (6) en jongste een jongen (2). We hebben er heel bewust voor gekozen en zal ook de laatste zijn. Wilde hier extra van genieten maar tot nu toe lukt dat helaas nog niet zo goed. Ontzettend misselijk geweest de eerste 13 weken en lig nu alweer een week ziek op bed. Hoop echt dat ik me snel weer goed voel en echt kan genieten. De oudste is zo trots, ze kijkt er echt naar uit!

8 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

En dan over een paar jaar horen 'mam, pap. Ik voel me niet in het goede li ...
馃槅

8 maanden geleden

na drie meiden van 18, 14 en 9 nu zwanger van een jongetje 馃グ

8 maanden geleden

Reactie op antoniaS

na drie meiden van 18, 14 en 9 nu zwanger van een jongetje 馃グ
gefeliciteerd 馃槉

8 maanden geleden

gefeliciteerd 馃槉
dank je wel 馃槉

8 maanden geleden

Voelen jullie je ook al gigantisch ? Ik ben nu 17 weken en zie al best rond uit . De grappige vraag 'zijn het er geen twee' is al gesteld. En mensen kijken gek als ik zeg dat het pas 17 weken is 馃槀 Ik vind het daardoor ook wel 'zwaarder' omdat je je al eerder zo rond voelt