16 Reacties

3 maanden geleden

Babystyling valt ook erg groot!

3 maanden geleden

Noppies mega klein, Hema groot Zara verschilt per item 😂

3 maanden geleden

Hema normaal h&m normaal c&a klein primark klein action klein jolein normaal prenatal groot/normaal. Noppies normaal

3 maanden geleden

Zeeman valt klein

3 maanden geleden

Yumi valt ook klein

3 maanden geleden

Jolein normaal

3 maanden geleden

Kan ook persoonlijk zijn zie ik: Ik vind Noppies bijvoorbeeld klein vallen. Prenatal de items die ik heb normaal tot klein. C&A, rompers normaal HEMA, aan ruime kant H&M normaal Name It normaal, is wel voor smallere kindjes vind ik. Terstal normaal (skinny fit spijkerbroeken, enige wat zoontje goed zit)

3 maanden geleden

Dit was maat 50/56 van babystyling🙄🙄

3 maanden geleden

Reactie op Linnie2024

Dit was maat 50/56 van babystyling🙄🙄
Haha ja dat dus, mijn dochtertje zwemt er ook in en der halve kast bestaat uit babystyling 🤦🏼‍♀️

3 maanden geleden

Ik heb 2 korte spijkerbroeken gekocht, allebei maat 56. De lichte is van Bess (die past nu) , de donkere van Dirkje (die komt tot onder z'n oksels ongeveer). 🤷🏻‍♀️

3 maanden geleden

Ja C&A valt erg klein, al moet ik zeggen dat ik wat kleren van Prenatal heb die ook erg klein uitvallen. Dus het is misschien wisselend. Ik vind de newborn kleding van Zeeman erg groot vallen en de grotere maatjes erg klein (als ze eenmaal gewassen zijn). Ook zo handig 🙄 over het algemeen vind ik het sowieso per winkel erg wisselend.

3 maanden geleden

s. Oliver (polo's) vallen ook klein.

3 maanden geleden

Ik vind het echt verschillen per item.. mijn dochter draagt nu shirts van Hema maat 98 die goed zijn en ze zeer wss volgend jaar zomer ook aan kan, en ze heeft ook shirts van Hema maat 98/104, die nu al aan de korte kant zijn. Zelfde 'soort' shirt is het zelfs.. voor zoon een shirt maat 62 van Quapi gekregen; valt erg groot, haha. Zou bijna volgend voorjaar nog kunnen denk ik.

3 maanden geleden

H&m vind ik groot vallen..onze zoon is nu 2 jaar en 7 maanden en draagt daar nog 80/86 terwijl hij normaal in 92 zit nu. Zara valt wel normaal vind ik.

3 maanden geleden

Nixnut valt klein