559 Reacties

één maand geleden

Reactie op LaFleur1

Ik ben nieuwsgierig of jullie tegen hetzelfde aanlopen? Onze bedtijd rout ...
Eventueel kun je een zelf gedragen tshirt in de buurt van het neusje gebruiken als je partner de fles geeft (als bekende geur van mama). Misschien geeft dat rust?

één maand geleden

Reactie op LaFleur1

Pfoe.. ik weet het niet ik schrijf de tijden niet op mn gekolfde melk en he ...
Drinkt ze op een ander moment wel uit de fles?

één maand geleden

Reactie op CarolineF1986

20 min kolven, 10 min rust, 10 min kolven, 10 min rust, 10 min kolven (in t ...
En dan gewoon beide borsten toch?

één maand geleden

Reactie op seren1038

En dan gewoon beide borsten toch?
Yes

één maand geleden

Reactie op CarolineF1986

Krijgt ze ochtend melk of avond melk? Ochtend melk bevat cortisol en maakt ...
Nu snap ik waarom mensen ook het tijdstip erop zetten 🤦🏻‍♀️😂.

één maand geleden

Reactie op CarolineF1986

Eventueel kun je een zelf gedragen tshirt in de buurt van het neusje gebrui ...
Ja goed idee! Ik slaap ook al met der speendoekjes zodat ze naar mij gaan ruiken

één maand geleden

Reactie op CarolineF1986

Drinkt ze op een ander moment wel uit de fles?
Ja zeker! Ze is geen ster drinker en haalt graag later in bij mama, maar als ze honger heeft drinkt ze wel

één maand geleden

Reactie op seren1038

Nu snap ik waarom mensen ook het tijdstip erop zetten 🤦🏻‍♀️😂.
Hier kun je over discussiëren hoor. Het is vooral meer gedoe dan het winst oplevert.

één maand geleden

Reactie op LaFleur1

Misschien helpt het als ze nog vermoeider is. Ik geef bv beneden en wacht tot ik meerdere slaapsignalen zie, voordat ik hem mee naar boven neem. Als zijn ogen zowat dicht vallen, dan leg ik hem in bed en zing een slaapliedje. Dan blijft ik erbij zitten tot hij echt slaapt en dat gaat dan meestal vrij rap. Wellicht dat jullie dat nog kunnen proberen. Dan is ook de associatie weg van het zuigen om in slaap te vallen

één maand geleden

Iemand hier die ervaring heeft met de medela swing maxi? Ik ben nu aan het kolven terwijl hij ook ligt op te laden maar hij valt uit. De ene keer na 10 seconden al en andere keer een goede minuut. Tips wat ik kan doen? Resetten al geprobeerd. Hij is gekocht bij babypark en natuurlijk zijn die morgen op zondag dicht

één maand geleden

Reactie op LaFleur1

Ik denk dat het inderdaad door die slaapassociatie komt

één maand geleden

Reactie op Rooslm1990

Iemand hier die ervaring heeft met de medela swing maxi? Ik ben nu aan het ...
Nee heb dat nooit gehad. Handig als je even met ze gaat bellen 😃

één maand geleden

Hii, Ik doe nu overdag 2 keer kolven en dan met een flesje aanbieden. De rest geef ik live bv. Zal ik een vermindering in productie krijgen omdat ik nu kolf? Aangezien babys vaak meer uit de borst drinken dan dat je kan kolven (?)

één maand geleden

Reactie op seren1038

Hii, Ik doe nu overdag 2 keer kolven en dan met een flesje aanbieden. De re ...
Nee hoor, zolang je op het zelfde moment kolft als dat je kindje de fles krijgt gaat het goed.. eerder overproductie als je meer kolft dan je baby drinkt

één maand geleden

Uiteindelijk deed hij het de volgende dag weer nadat hij was opgeladen. Dus kennelijk trok hij meer stroom tijdens het kolven dan erin kwam via het laden

één maand geleden

Reactie op Rooslm1990

Uiteindelijk deed hij het de volgende dag weer nadat hij was opgeladen. Dus ...
Fijn!!!

één maand geleden

Reactie op seren1038

Fijn!!!
Ja gelukkig wel. Kreeg toen gewoon zo’n stressgevoel omdat het avond was, en de volgende dag zondag en ik wel aan een kolf kan komen maar niet terug kan naar bedrijf waar ik hem heb gekocht want die zijn op zondag dicht

één maand geleden

Heb een vraagje, voeden jullie op verzoek in de avond of toch op een gerichte tijd vanwege “ bedtijd “ ? Terwijl hij/zij zich nog niet heeft gemeld na 3-4 uur.

één maand geleden

Reactie op MauzieMuijs

Heb een vraagje, voeden jullie op verzoek in de avond of toch op een gerich ...
Ik doe op verzoek voeden. Zoontje wil voor t slapen gaan altijd wel wat drinken ookal heeft hij uur geleden gedronken. Wij hebben nog geen ritme dus het is elke avond wel anders 😁

één maand geleden

Reactie op MauzieMuijs

Heb een vraagje, voeden jullie op verzoek in de avond of toch op een gerich ...
Half half. In principe op verzoek, maar ik leg ‘m voor bedtijd altijd nog wel een keer aan. Meestal drinkt hij dan goed. Als ie niet wil, dan niet.