560 Reacties
één maand geleden
Reactie op kinderwens1995
Iemand ervaring met domperidon? Zo ja, werkte het?
Ik heb het liggen maar niet geprobeerd. Is vooral voor je productie schijnt. Als daar je probleem ligt de moeite waard om te proberen lijkt me. Mijn probleem was mijn toeschietreflex, maar ik heb een beetje een domme huisarts ;)
één maand geleden
Hee hallo, ik heb niet alles terug gelezen, maar even een vraag.
Gister zijn we begonnen met kunstvoeding introduceren naast borstvoeding, omdat ik begonnen ben met afbouwen en m'n productie(logischerwijs) toch wel verminderd ineens.
Maar nu weigerde Oscar Gister de kunstvoeding te drinken. Was al begonnen met halve fles borstvoeding en daarna de kunstvoeding, maar heb het na een half uur proberen opgegeven en toch nog n een halve fles bv gegeven.
Uiteraard probeer ik het vandaag weer, zal vooral even wennen zijn, maar vroeg e af dit een juiste manier is of dat ik et beter op een andere manier kan gaan doen
één maand geleden
Reactie op Aapie32
Hee hallo, ik heb niet alles terug gelezen, maar even een vraag.
Gister zij ...
Ik zou het eerst mengen (half bv half kv) en anders juist eerst kv geven en daarna bv.
Als je mengt, dan kan je de verhoudingen langzaamaan veranderen. Dus bijv. eerst 60 bv en 60+2 kv, dan na een aantal keer 30 bv en 90+3 kv, en zo tot je op een gehele fles kv zit. Zo went ie langzaam aan de smaak.
één maand geleden
Reactie op Aapie32
Oh dat is ook nog een optie, dank je wel voor de reactie. Maakt niet uit d ...
Nee, dat kan gewoon! Is de beste optie om te wennen eraan eigenlijk. Net als als ze ouder zijn en je wil bijv overstappen op koemelk. Is vaak ook handig om te mengen voor het wennen aan de smaak 😊
één maand geleden
Reactie op svdh92
Haha ja! Precies dit! Steeds weer loslaten, lachen, om zich heen kijken. Hi ...
Kan iemand mij vertellen of dit beter wordt pls? Dochtertje is 15wk. Slaapt super super slecht. Alleen maar inslaap willen vallen tijdens het voeden/wiegend. Hazenslaapjes van misschien 10/15min. Slapen id nacht ook super slecht alleen maar aan de borst willen. S dit sprong 4? Pff ben op
één maand geleden
Reactie op assshoo
Kan iemand mij vertellen of dit beter wordt pls? Dochtertje is 15wk. Slaapt ...
Het wordt echt beter! Maar we zitten er met zijn allen middenin. Ik denk dat wij over het hoogtepunt heen zijn. Maar nog niet helemaal rustig
één maand geleden
Reactie op CarolineF1986
Het wordt echt beter! Maar we zitten er met zijn allen middenin. Ik denk da ...
Ik weet niet wat het is maar het is zo zwaar😢 sinds 5.30 wakker hier en overdag slaapt ze nauwelijks. Lijkt net alsof ik iedere keer de borst tevoorschijn moet halen. Als het sprong 4 is gaat dit nog heel lang duren 🥺🥺🥺😢
één maand geleden
Reactie op assshoo
Ik weet niet wat het is maar het is zo zwaar😢 sinds 5.30 wakker hier en ov ...
Same! En huilen om niks. Arme kinderen en ouders
één maand geleden
Iemand een tip voor mij? Heb last van kriebelhoest, wat mag ik hiervoor gebruiken?
één maand geleden
Reactie op bootjemaantje
Iemand een tip voor mij? Heb last van kriebelhoest, wat mag ik hiervoor geb ...
Zoek even op internet naar cough en banana
één maand geleden
Reactie op CarolineF1986
Zoek even op internet naar cough en banana
Ga ik doen, dankje!
één maand geleden
Vraagje, s het normaal dat mijn borsten soortvan leeg voelen ? Ik heb het idee dat ze weinig binnen krijgt en het maakt me onzeker. Ze slaapt okk echt enorm slecht. Maar voor de rest is ze gewoon tevreden en geeft ook wel melk terug nadat ze gevoed is. Na 3u voelen mn borsten ook niet volaan. Is dit normaal?☹️ ik ga haar as dinsdag wegen. Wil hierdoor gewoon fulltime kolven om te kijken wat ze binnen krijgt