565 Reacties
één maand geleden
Klopt het dat wanneer je ziek bent je productie ook achteruit gaat? Ik zit echt al weken met een productie dipje. Is het niet ongesteld worden, is het enorm verkouden zijn pff ben er zo klaar mee want binnenkort heb ik weer mijn periode dan is heg weer een productie dip pff😫😫
één maand geleden
Reactie op assshoo
Klopt het dat wanneer je ziek bent je productie ook achteruit gaat? Ik zit ...
Probeer jezelf warm te houden en extra vitamines te nemen. Je kunt ook een potje met ui en honing vullen en dat laten staan. Iedere dag een theelepel siroop van nemen en je kunt verkoudheid buiten de deur houden. Kan trouwens ook met knoflook en honing. Dan potje even omkeren af en toe en wat van nemen als siroop.
één maand geleden
Reactie op CarolineF1986
Probeer jezelf warm te houden en extra vitamines te nemen. Je kunt ook een ...
K ga dit maar eens proberen. Het is zo vermoeiend heel de tijd de kleine zo gefrustreerd te zien trekken aan mn tepel. Kon dit maar voorkomen worden, een lage productie hahaha pff komt vanzelf goed hopelijk
één maand geleden
Meer dames die merken dat hun kindje wat uitslag om de mond kreeg toen ze overgingen op kunstvoeding?
Het is niet heel erg en veel en hij lijkt er geen last van te hebben, maar sinds hij 1 fles kunstvoeding krijgt zie ik dit ontstaan. Ik wil het even afwachten of dit weer wegtrekt maar benieuwd of andere moeders dit herkennen
één maand geleden
Reactie op seren1038
Zijn er etenswaren die jullie gebruiken waardoor jullie productie wordt ver ...
Ik gebruik de milkbars van yummy mummy, het helpt wel met mijn productie. Ik zie dat vooral terug als ik dan heb gekolfd. Uitzonderingen zoals ziekzijn/ongesteld worden daar gelaten want dan stress ik em al helemaal hahahha dan is mijn productie altijd super laag☹️☹️
één maand geleden
Reactie op seren1038
Ik heb een vraagje. Ik heb al 2 dagen in de avond minder melk heb ik het ge ...
Ja, kan kloppen. Is vettere melk. Hebben ze minder van nodig
één maand geleden
Iemand tips? Ons meisje is ziek geweest waardoor ik een paar dagen fulltime heb gekolfd en dat in de fles gegeven zodat ik zicht had op haar intake. Nu heb ik ineens weer bij 1 kant vannacht lekkage gehad, heel lang niet gehad dus droeg er niks meer voor in de nacht. Hoe krijg ik ze weer aangeleerd dat er in de nacht niet zoveel vraag is?
één maand geleden
Reactie op Rooslm1990
Iemand tips? Ons meisje is ziek geweest waardoor ik een paar dagen fulltime ...
Trekt vanzelf weer bij
één maand geleden
Reactie op Rooslm1990
Iemand tips? Ons meisje is ziek geweest waardoor ik een paar dagen fulltime ...
Tip voor de volgende keer, gewoon bij jou laten drinken. Zolang ze goed plast, drinkt ze voldoende. Als ze direct bij jou drinkt, past de borstvoeding zich aan op haar ziek zijn en krijgt ze bepaalde voedingsstoffen binnen die op dat moment juist nodig zijn
één maand geleden
Reactie op Framblijtje
Tip voor de volgende keer, gewoon bij jou laten drinken. Zolang ze goed pla ...
Ja, ik wilde dit ook adviseren. Maar als je direct je afgekolfde melk geeft, dan werkt dat misschien ook voor de voedingsstoffen en antistoffen. Enige is dat het dan niet andersom werkt. Je kindje heeft namelijk ook dit door aan mama via de live borstvoeding
één maand geleden
Reactie op assshoo
Iemand enige idee hoe ik vóór donderdag (ik begin dan met werken) de koelka ...
Sowieos na de eerste ochtendvoeding kolven, dan is je productie het hoogst.
Ik moet er zelf niet aan denken, maar je zou ook na elke voeding kunnen kolven