Denk inderdaad dat veel van ons daar al een groot genoeg schuldgevoel over ...
Aah, dat heb ik niet.
Voor mij was het een bewuste keuze om kv te geven omdat ik geen bv wilde geven, dus geen schuldgevoel hier.
Daarom pakte ik haar bericht ook niet als zodanig op. Maar ik kan me voorstellen dat het voor jullie anders is..
Aah, dat heb ik niet.
Voor mij was het een bewuste keuze om kv te geven om ...
Voor mij geld inderdaad ook dat het een bewuste keuze was, omdat ik een mentaal wrak was tijdens mijn zwangerschap en ik zo snel mogelijk weer terug wil naar mijn normale hormoonhuishouding. Want happy mom is happy baby.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat de keuze niet altijd voor de makkelijkheid is, wat ik wel vaak te horen krijg. (En ondertussen ervaar ik ook hoe je kunt strugglen met flesvoeding) en daarom vind ik het jammer dat flesvoeding in de meeste gevallen als iets “slechts” word gezien..
Aah, dat heb ik niet.
Voor mij was het een bewuste keuze om kv te geven om ...
Daarom zei ik ook veel van ons haha
Begrijp heel goed dat mensen die keuze bewust maken en uiteindelijk heb ik dat ook gedaan maar niet geheel vrijwillig 😅
De rekensom met 150 x lichaamsgewicht is het minimale wat een baby op een dag moet binnenkrijgen. Dit zei het CB tegen mij. Als het meer is, prima. Zo lang je maar niet boven de liter komt per dag vanwege de nieren. Maagje oprekken is een broodje aap verhaal. Het maagje wordt niet opgerekt want als het teveel is spugen ze het wel uit.
Maar nog even een toevoeging. Als ik me beseft had dat ik in het flesvoedin ...
Ik hoop dat je nu trots voelt? En goed om deze reactie te plaatsen? Ooit is nagedacht wat voor verdriet het vrouwen kan geven om geen borstvoeding te geven? Misschien een idee om sommige reacties voor je te houden?
Hoi! Wij proberen al twee weken te oefenen met het geven van de fles, echter is het gelijk krijsen.. iemand een goede tip? Ik geef meestal net gekolfde melk