450 Reacties

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik wil proberen tussen 7-21:30. Dus dan moet je tussen de 3,5-4,5 uur aanho ...
Snap ik hoor! Maar hier word onze dame na de 4e fles echt niet meer zelf wakker. Ja, ‘s nachts, maar wil eigenlijk alle voedingen die ze “moet” overdag geven. Maak je haar dan voor die laatste wakker? Of word ze zelf wakker (ook nu met die 6) voor de laatste voeding voor de nacht?

één maand geleden

Reactie op MD999

Snap ik hoor! Maar hier word onze dame na de 4e fles echt niet meer zelf wa ...
Ik houd mij trouwens ook niet aan vaste tijden, tijdje wel gedaan, werkte toen, nu niet meer. Ze begon ook weer minder te drinken, dus laat haar nu weer zelf komen. Ene keer komt ze na 3 uur andere keer na 4 overdag.

één maand geleden

Reactie op MD999

Nee Lina wordt alleen wakker voor een fles na de nacht dus rond 6:00, overdag maak ik haar na 4,5 uur wakker. Lina slaapt rond 21:30-22:00 wel maar ik hoop dat ze dan misschien minder diep slaapt dan op 23:00 want de laatste dagen gaat de fles van 23:00 zoooo moeizaam. Misschien omdat ze genoeg gehad heeft hoor maar ik vermoed dat ze ook gewoon echt heel diep ligt te slapen. Van verschonen enzo wordt ze ook niet wakker, alles gaat slapend.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Eer dat je het snapt, mogen ze fruit en een broodje. Loop je weer te klooie ...
Ja dan ben je bang dat ze daarin stikken😂

één maand geleden

Reactie op MD999

Als ik Robbie om 23:00 de fles geef dan of hij is wakker of hij slaapt. Bij beide drinkt hij bijna niks. Ik ga straks een speen maat groter proberen. Heb het idee dat dat het nu is want hij word halverwege de fles onrustig en boos.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Oké.. help me out. Ik wil uitrekenen hoeveel voeding ze nu binnenkrijgt. ...
Volgens mij reken je dan de voeding toch? Ik maak 165 en giet af naar 130, dus ik reken 130 ml per voeding? 🤷🏻‍♀️ Heb wel een Baby Brezza en die stel je in met het water 150, dus misschien ook weer anders? Goed, ik breek hier nu ook m’n hoofd over haha

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Volgens mij reken je dan de voeding toch? Ik maak 165 en giet af naar 130, ...
Snap je 🤯

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, deze meid heeft dus geen rem… drinkt gewoon tot ik die fles eruit haal ...
🤣🤣🤣

één maand geleden

Onze dochter van 9 weken word heel moeilijk wakker bij de laatste fles . Meestal is deze rond 22.00 uur. Als ze drinkt dan maar ongeveer 50cc. Meer die dit hebben? Erna wordt ze vaak rond 3/4 uur wakker snachts. Ik ga proberen om haar nu zometeen rond 1945 uur de fles te maken en dan laten liggen, kijken hoelaat ze dan zelf wakker wordt. Iemand eventueel nog andere tips?

één maand geleden

Reactie op Xjaiimy

Onze dochter van 9 weken word heel moeilijk wakker bij de laatste fles . Me ...
Heb met wakker maken haar sokken al uit gedaan , verschonen. Misschien nog andere dingen?

één maand geleden

Wij laten ook slapen tot de baby wakker wordt in plaats van wakkermaken om 23:00u. Dan wordt er het langst geslapen namelijk en zonde om dat dan te doorbreken.

één maand geleden

Reactie op citrus1987

Wij laten ook slapen tot de baby wakker wordt in plaats van wakkermaken om ...
Ja klopt. Alleen ze is wel nog maar 3,7 kg nu. Weet niet of dat erg is dan. Ma goed ze drinkt ook amper.

één maand geleden

Reactie op Xjaiimy

Ja klopt. Alleen ze is wel nog maar 3,7 kg nu. Weet niet of dat erg is dan. ...
Dat maakt verder niet uit. Als ze verder goed groeit en drinkt overdag maakt dat niet uit. Je kan eventueel de laatste fles iets ophogen. Mijn dochtertje wilde ook op een gegeven niet meer rond 22:00u drinken. Nu slaapt ze over het algemeen een nacht door. Alleen deze week onrustig, maar ik denk door een regendag op sprongetje.

één maand geleden

De lange slaap is hier btw vaak tot 00:00/1:00 (vanaf19:00u) en dan nog 1x in de nacht. Maar voeding rond 23u maakte geen verschil en dan doorbraken we die langere slaap.

één maand geleden

Reactie op citrus1987

De lange slaap is hier btw vaak tot 00:00/1:00 (vanaf19:00u) en dan nog 1x ...
Ja hier ook. Laatste fles is nu doorgaans tussen 18.00 en 19.00 en bedtijd dus ook. 's Nachts komt ie dan tussen 2 en 3 meestal en we hebben 1x een droomvoeding gegeven, toen kwam hij om 4. 🙄 Maakte hier ook geen verschil, behalve inderdaad dat je z'n slaap doorbreekt.

één maand geleden

Reactie op Mom|Dad

Dat maakt verder niet uit. Als ze verder goed groeit en drinkt overdag maak ...
Hoelaat krijgt ze nu haar flessen overdag? En vanaf/tot wanneer slaapt ze dan? Wij lopen ook een beetje tegen die laatste voeding aan, maar ze wil niet meer dan 4 flessen drinken tm 19u. Dus die 5e moet ze dan nog wel krijgen

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Als ik Robbie om 23:00 de fles geef dan of hij is wakker of hij slaapt. Bij ...
Speen 2 geprobeerd vanavond en z’n fles op🥳

één maand geleden

Reactie op MD999

Hoelaat krijgt ze nu haar flessen overdag? En vanaf/tot wanneer slaapt ze ...
Meestal wordt ze rond 7u ‘s ochtends wakker. Soms ook wat eerder en dan heeft ze direct honger. En dan geef ik haar rond 10:00, 13:00, 16:00 en rond 20:00. Soms verschillen de tijden wat, maar nooit echt extreem. Ze slaapt redelijk snel na haar laatste fles. Meestal wel rond 20:00/20:30 tot de volgende ochtend 6/7 uur. Dat is per dag verschillend. Misschien kan je proberen om haar niet wakker te maken als ze in de avond diep slaapt. Meestal komen ze wel een paar dagen in de nacht. Daar moet je even doorheen en dan komen ze steeds later. Zo is het iniedergeval bij mij gegaan.

één maand geleden

Reactie op Mom|Dad

Meestal wordt ze rond 7u ‘s ochtends wakker. Soms ook wat eerder en dan hee ...
Oké, dat zou inderdaad een optie zijn. Alleen red ze het denk ik nu nog niet met 4 flessen per dag. Daar drinkt ze te weinig voor. Hoeveel drinkt ze bij jou per keer?

één maand geleden

Reactie op MD999

Oké, dat zou inderdaad een optie zijn. Alleen red ze het denk ik nu nog nie ...
Ik denk trouwens ook dat wij nu in de onrustige sprongetjes tijd zitten.. ze is overdag ook anders en ‘s nachts onrustiger/vaker wakker. Drinkt slechter, wil soms ‘s nachts ineens weer een fles. Ze dronk eerst wel 180 per voeding, nu soms maar 130 dus dan red je het sowieso niet met 4 voedingen zonder nachtvoeding.. Denk dat ik even afwacht tot dit weer stabiel is en dan kijk of ik die fles van 22u kan laten vallen..