267 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Iemand?🙈
Meisje denk ik

9 maanden geleden

Reactie op IngridR

Iemand een gokje wagen? 💙💗
Jongen 🩵

9 maanden geleden

Reactie op wendiependie

Dit was met 12+3👶🏼 Wat denken jullie?
Meisje 🩷

9 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Hi allemaal! Wat denken jullie? Is hier iets op te zien? 14w3d. Ik voeg nog ...
Op deze vind ik het op een jongentje lijken 🩵

9 maanden geleden

Reactie op DaiB

wat denken jullie? deel van twee eigen tweeling. de andere weten we zeker. ...
Ik denk een meisje 🩷

9 maanden geleden

Reactie op Wendy0501

Op deze vind ik het op een jongentje lijken 🩵
Bedankt voor je reactie!❤️

9 maanden geleden

Reactie op Akuamld

Wat denken jullie? Ik ben nu 14+2 weken
Lijkt een jongen maar je zou eigenlijk met dit termijn vanaf onder moeten kijken

9 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Bedankt voor je reactie!❤️
Hebben ze niks gezegd erover bij sicht? Bij mij vroeg ze met 13 weken echo of ik het wilde weten 🙈

9 maanden geleden

Wat denken jullie? Dit was met 13 weken! 🩷💙

9 maanden geleden

Reactie op Wendy0501

Hebben ze niks gezegd erover bij sicht? Bij mij vroeg ze met 13 weken echo ...
Meen je niet, wat raar zeg! Ik heb er zelfs speciaal naar gevraagd van te voren maar er werd stug aangegeven dat daar bij de 13 weken echo niks over losgelaten mocht worden. Ook tijdens de echo ging ze er expres snel bij langs en zij ze deze echo is om te kijken of de baby gezond is 🫣

9 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Meen je niet, wat raar zeg! Ik heb er zelfs speciaal naar gevraagd van te v ...
Jeetje jammer. Ik was in wommels misschien dat het daar aan ligt 🙃 Snap wel dat ze het niet mogen zeggen hoor maar wel sneu dat de een het dan wel krijgt te horen en de ander niet

9 maanden geleden

Reactie op LISA1990-

Wat denken jullie? Dit was met 13 weken! 🩷💙
Jongen 🩵

9 maanden geleden

Wat denken jullie?

9 maanden geleden

Reactie op Wendy0501

Jeetje jammer. Ik was in wommels misschien dat het daar aan ligt 🙃 Snap w ...
Ah oké, ik was bij locatie Leeuwarden. Misschien daarom inderdaad. Fijn voor jou dat je het gelijk al te horen kreeg in ieder geval! Gefeliciteerd 😊

9 maanden geleden

Hoi, Ik had een vraag ik ben vandaag precies 14 weken en ik had een check up echo gehad, en daar heb ik een filmje van gemaakt. en toen ik eens nauwkeurig het fimpje ging kijken. Dacht ik serieus een piemeltje te zien met een balzakje. Je ziet onder het pijltje 2 kleine bolletjes mer een mini opening ertussen. maar zie ik dat nou goed of verward ik het met iets anders? over 1,5 week heb ik mijn geslachtsecho staan. Hoor graag jullie meningen

9 maanden geleden

Iemand die hier iets over durft te zeggen? 🩵🩷 dit was 13+4

9 maanden geleden

hallo, weet iemand toevallig wat hier de nub is? het bolletje bij de bovenste foto? of het streepje bij de onderste foto?

9 maanden geleden

Hoi, Ik had een vraag ik ben vandaag precies 14 weken en ik had een check up echo gehad, en daar heb ik een filmje van gemaakt. en toen ik eens nauwkeurig het fimpje ging kijken. Dacht ik serieus een piemeltje te zien met een balzakje. Je ziet onder het pijltje 2 kleine bolletjes mer een mini opening ertussen. maar zie ik dat nou goed of verward ik het met iets anders? over 1,5 week heb ik mijn geslachtsecho staan. Hoor graag jullie meningen

9 maanden geleden

Wat denken jullie?😊

9 maanden geleden

Hebben jullie een idee?🙈🙈