1019 Reacties

9 maanden geleden

Vooral last van de onwerkelijkheid en spanning of alles goed is/gaat 😂 vandaag 11dpo dus het is nog zo pril. Echo is gepland half november en ik weet nog niet hoe ik die 4 weken tot dan door ga komen.. wat symptomen betreft voor nu alleen een beetje kramp in de onderbuik en -rug. Zo spannend allemaal 🙈

9 maanden geleden

Ik heb al een aantal daagjes last van krampjes in mijn onderrug en buik. Vandaag ondekte ik dat ik bloed verlies heb dus echt heel erg spannend ik ben 3 weekjes is dit normaal ?

9 maanden geleden

Reactie op jannekeverharenx

Ik heb al een aantal daagjes last van krampjes in mijn onderrug en buik. Va ...
Ik heb hier precies hetzelfde. Ik verlies bloed na het plassen. Aangezien ik er best van schrok toch gebeld... Volgens mijn vk heel normaal. Ik heb alleen geen last van buikpijn etc dus voor hun geen alarmbellen..

9 maanden geleden

13/14 oktober was m’n ovulatie. Eergisteren en gisteren heel veel last gehad van steekjes in m’n onderbuik en m’n schaamstreek. Mogelijk een vroege innesteling? Ik droom levendig Een heel vol gevoel (honger hebben maar als ik ga eten het gevoel hebben dat ik vol zit) Heel erg moe Elke nacht rond 4 uur wakker worden en moeilijk in kunnen slapen (kan ook door spanning komen) Testen zijn tot nu toe negatief. (het is ook veel te vroeg om te testen maar ik kan m’n nieuwsgierigheid niet bedwingen) 😄 Ik ben benieuwd. :)

9 maanden geleden

Hi! Vandaag 4+6 weekjes zwanger. Hier ook heel veel last van spanningen en onzekerheid. Naast sneller moe zijn, en af en toe maagzuur of misselijk eigenlijk nergens last van.. Mijn testen kunnen alleen echt niet donker dus daar zal het vast niet aan liggen.. @sarah003 spannend!! over 2 daagjes nogmaals testen, ik teste 's avonds pas echt duidelijk positief maar ik dat op 10DPO 's ochtends echt al een heel licht streepje

9 maanden geleden

Hee dames vraagje… afgelopen dinsdag getest en deze was vaag positief ivm een miskraam vorige maand wilde ik door testen om te kijken of ze opliepen… dat deden ze super mooi! Gisteren (bovenste test) mooi donker tweede was vanmorgen nog steeds donker maar viel me op dat hij lichter was als die van gisteren… in alle stress 1,5 later ongeveer weer een test gedaan deze was nog lichter… vandaag is mijn NOD dus vond dit sowieso ondanks de positieve testen toch een spannende dag de onderste test is nog niet droog en echt net net gedaan 10 min geleden ongeveer… is dit al een voorbode op? Of kan het toch zijn dat mijn urine minder geconcentreerd is als gisteren… ik hoop zo dat deze blijft plakken… heb verder ook geen buikpijn niks…

9 maanden geleden

Reactie op Nola.

Hee dames vraagje… afgelopen dinsdag getest en deze was vaag positief ivm e ...
Volgens mijn idee lopen ze mooi op !! Als het goed is is woe mijn NOD en dit is mijn test nu van 12 Dpo

9 maanden geleden

Ik heb alleen af en toe sinds vrijdag krampjes wat soms wel een halve dag aanhoud en vaak plassen 🤪

9 maanden geleden

Reactie op 🌸Carpe Diem🌸

Volgens mijn idee lopen ze mooi op !! Als het goed is is woe mijn NOD en d ...
Als ik ze vergelijk met de andere testen wel. Alleen de bovenste test is de oudste en de onderste de laatste maar de onderste is later op de dag gedaan en dus niet de eerste urine maar de 1-2 keer plassen en achteraf denk ik dat m’n urine gisteren ochtend gewoon veel geconcentreerder was omdat die test ook geel is uitgeslagen en m’n test van vanmorgen was m’n urine bij lange na niet zo donker…. 🫣 dus denk echt dat ik me druk maak om niks want vandaag ook niet ongesteld geworden en m’n klachten zijn nog zeer aanwezig 😂

9 maanden geleden

Reactie op Nola.

Als ik ze vergelijk met de andere testen wel. Alleen de bovenste test is de ...
Dit is bij mij de oploop vanaf 9 dpo, volgens mij loopt dit ook wel mooi op ??

9 maanden geleden

Hi Dames! Vandaag mijn NOD en vanmorgen 4x positief! Morgen de genealoog bellen. Heb alleen zo nu en dan last van menstruatie krampen. Ben elke keer bij het afvegen na het plassen bang om bloed te zien. Herkenbaar? Wat een spanning zeg. Hoop zo dat alles goed komt 🍀 🥰

9 maanden geleden

Reactie op 🌸Carpe Diem🌸

Dit is bij mij de oploop vanaf 9 dpo, volgens mij loopt dit ook wel mooi op ...
Ziet er goed uit 🍀

9 maanden geleden

Reactie op Dreamit11

Hi Dames! Vandaag mijn NOD en vanmorgen 4x positief! Morgen de genealoog be ...
Mooie testen !! Van harte gefeliciteerd 🎉👶🏼🍀🫶🏻

9 maanden geleden

Reactie op 🌸Carpe Diem🌸

Mooie testen !! Van harte gefeliciteerd 🎉👶🏼🍀🫶🏻
Bedankt! 🫶🫶

9 maanden geleden

Reactie op 🌸Carpe Diem🌸

Dit is bij mij de oploop vanaf 9 dpo, volgens mij loopt dit ook wel mooi op ...
Jaaaa hele mooie testen!! Gefeliciteerd

9 maanden geleden

Reactie op Nola.

Hee dames vraagje… afgelopen dinsdag getest en deze was vaag positief ivm e ...
Hoi Nola, Bij mij was dit exact hetzelfde! Alleen dan had ik 's avonds de donkerdere testen(ik drink veeel te weinig onder werktijd en probeer dat 's avonds altijd te compenseren met 1-2 glazen water voor het slapengaan :') Ik snap die angst na een miskraam, dit heb ik ook nogsteeds, maar je test is echt super mooi duidelijk! Ik duim voor je voor een gezonde zwangerschap!

9 maanden geleden

Al 2/3 dagen random misselijk, veel krampen en extreem moe. Moet officieel morgen ongesteld worden, maar was ongeduldig en heb vannacht gestest en vanmorgen. Deze was heeeeel erg licht positief. Morgen nog een x testen.

9 maanden geleden

Reactie op Kippetje97

Hoi Nola, Bij mij was dit exact hetzelfde! Alleen dan had ik 's avonds de ...
Dankjewel! Doet me erg goed om dit te horen… vanmorgen getest voordat vriendlief naar het werk ging en ik denk dat voor mij gewoon dit mijn knal test gaat zijn en ik vanaf nu lekker stop en vandaag gewoon de verloskundige bel en vanaf nu maar gewoon is ga proberen te genieten…

9 maanden geleden

Hii, Hebben meer dames last van lichte slaap & hyperventilatie?

9 maanden geleden

Reactie op Anoniem S

Hii, Hebben meer dames last van lichte slaap & hyperventilatie?
Lichte slaap wel!