1019 Reacties

één jaar geleden

Ik ben 3 weken en 5 dagen zwanger. Vandaag de positieve test gehad. Had niet verwacht deze ronde raak te zijn dus niet echt op symptomen gelet. Maar ik ben al 5 dagen ziek. Heb ik gewoon de griep of toch zwangerschap symptomen? Ik ben benieuwd hoe het verder zal ontwikkelen en welke kwaaltjes nog zullen komen 🥰

één jaar geleden

Gek genoeg deze zwangerschap nauwelijks “echte” symptomen vorige zwangerschap vol met allerlei symptomen al vrij snel deze eindigde helaas al wel met 6 weken in een miskraam…. Deze zwangerschap hoofdpijn hier en daar hier en daar krampen en sneller moe en ongelofelijk opgeblazen maar geen constante symptomen meer vlagen

één jaar geleden

Vandaag voor het eerst zo ontzettend moe! 4+2 vandaag en een dagje vrij genomen van werk. Ik slaap een gat in de dag, voor wie is dit herkenbaar? 😂

één jaar geleden

Reactie op Dreamit11

Hi Dames! Vandaag mijn NOD en vanmorgen 4x positief! Morgen de genealoog be ...
Oooh ik herken je gevoelens zo! Ik heb precies hetzelfde!

één jaar geleden

Herkennen andere dames ook de druk op hun blaas en steken in de blaas?

één jaar geleden

Alleen buikkrampen hier. Iedere ochtend wel een paar uur en dan trekt het weer weg. Had dit vorige zwangerschap ook. Voor de rest nog prima! ❤️

één jaar geleden

Testdag is volgens het zkh 29-10 aangezien ik weer in eerste ronde IUI zit. Ik kon het gewoon niet afwachten en heb een vroege cb test gedaan 🤩 is ie toch gewoon POSITIEF 🩵🩷 Als alles goed mag gaan krijgt mijn zoontje gewoon een broertje of zusje in juli 🥹♥️

één jaar geleden

Ik ben nu 4+1 en begin een wat opgeblazen buik te hebben, vooral ‘s ochtends. Veel dorst en veel plassen en ook wel steekjes/trekkend gevoel in m’n buik. Daarnaast elke avond roze bij het afvegen, echt alleen ‘s avonds. Hebben nog meer mensen dit?

één jaar geleden

Heb getest vandaag omdat ik hartstikke misselijk was! En jawel positief!

één jaar geleden

Vandaag met veel goede hoop een test gedaan en positief!! We zijn zo onwijs blij en deze hele dag lijkt wel een soort droom, alsof het bijna niet echt is. Tegelijkertijd vind ik het enorm spannend en weet ik soms niet hoe ik met de spanning om moet gaan. Je hoopt gewoon zo erg dat alles goed zal verlopen. Het is onze allereerste zwangerschap en volgens de app ben ik op 3 juli uitgerekend 🥰. Vandaag zou ik precies 4 weken zijn. Mijn symptomen tot nu toe; gezwollen, zware en gevoelige borsten (vooral aan de zijkanten), en af en toe een soort lichte krampachtig/trekkend gevoel in mijn onderbuik (vooral in de avond).

één jaar geleden

Reactie op Arnean

Ik ben nu 4+1 en begin een wat opgeblazen buik te hebben, vooral ‘s ochtend ...
Wat leuk, ik ben vandaag ook 4+1 weken. 😊 Ik heb geen roze afscheiding, maar wel ‘s avonds ‘steekjes’ in de buik. Is dat bij jou ook steeds aan 1 bepaalde kant?

één jaar geleden

Gister voor het eerst een heel lichte test gehad, vanochtend deze test! 🥰 vandaag 12DPO. hopelijk loopt het morgen of zaterdag verder op, dat zou wat fijner zijn.

één jaar geleden

Pfff wie heeft er nog meer koppijn? Ik heb koppijn, afscheiding (heel dit cyclus amper afscheiding gehad) vermoeidheid en wat krampen hier en daar... De hoofdpijn is echt in vlagen heel raar.

één jaar geleden

Reactie op 🌻

Wat leuk, ik ben vandaag ook 4+1 weken. 😊 Ik heb geen roze afscheiding, ma ...
Gefeliciteerd! ☺️ Ik had m’n hele onderbuik die kramperig aanvoelde. Bij mij helaas niet goed afgelopen, ik ben sinds gister hevig aan het bloeden en ben het waarschijnlijk verloren 😔 Dus het was van korte duur helaas.

één jaar geleden

Meer die dagelijks echt buikpijn/kramp achtig gevoel hebben? Ik heb het echt vooral in de ochtend voor langere tijd. En nu ook weer. Het is een beetje een doffe zeur pijn van menstruatie. Had dit al voor dat is positief testte. Ben 4+3 nu. Test was vanochtend dubbel zo donker als die van eergisteren de eerste. Denk nu met een tweede dat het allemaal nog harder groeit? En misschien de obsipatie?🫣

één jaar geleden

Pffff ik was vergeten hoe vermoeiend die eerste weken zijn. Voel me de hele dag door zoooo moe!

één jaar geleden

Klinkt raar maar ben blij dat ik bij de meeste krampen in buik lees. Want ik werd er helemaal zenuwachtig van. Ik wist niet dat dit een symptoom kon zijn en elke keer als ik ga plassen check in mijn wc papier alsof het een dreigbrief kan zijn. Afin, ik heb nu al last van mijn hormonen en het is pas week 4. Ben misselijk, hoofdpijn, die gekke krampjes en vermoeid. Hoop dat het allemaal goed komt met ons en dat we in juli allemaal een gezond kindje hebben!

één jaar geleden

Ik heb inderdaad ook heel veel last van stekende, menstruatiepijn achtige buikkrampen, als ik dan naar het toilet ga trekt het even weg maar t komt wel weer terug. Ik merk ook dat ik echt erg moe ben. Hebben hier meer mensen last van?

één jaar geleden

Reactie op Arnean

Gefeliciteerd! ☺️ Ik had m’n hele onderbuik die kramperig aanvoelde. Bij mi ...
Hè wat verdrietig. Sterkte ✨🌸

één jaar geleden

Reactie op coco1109

Meer die dagelijks echt buikpijn/kramp achtig gevoel hebben? Ik heb het ech ...
Ja heb op en af “krampen”, het is heel mild maar wel aanwezig. Lang niet zo erg als met menstruatie (alhoewel ik er maar 1 heb gehad na uithalen spiraal dus lastig vergelijken). Kan ook uren goed gaan. Ik ben 4+2