1019 Reacties

één jaar geleden

Vandaag 3+5. Ik heb vooral steken in mijn lies ..

één jaar geleden

Ik ben 6-7 weken ver. In het prille begin had ik last van krampen in mijn buik. De laatste twee weken heb ik enorm last van plotse vermoeidheid waardoor ik vaak na het avondmaal in slaapval. Mijn eetlust is dubbel het ene moment krijg ik moeilijk iets binnen vooral tijdens de dag en het ander moment vooral in de avond zou ik blijven door eten. Volgende week donderdag hebben wij ons eerste bezoek aan de genecoloog. Spannend hopelijk is alles in orde. 🤞🥰

één jaar geleden

Reactie op Arnean

Gefeliciteerd! ☺️ Ik had m’n hele onderbuik die kramperig aanvoelde. Bij mi ...
Sterkte Meis 😢❤️🫶

één jaar geleden

Hebben jullie alle dagen krampjes ?? Bij mij is het de ene dag niks en de andere dag weer wel af en toe ? Heb ook bijna geen symptomen, beetje gevoelige tepels dat is het🤷🏼‍♀️ Ik ben nu 4+4 Liefs

één jaar geleden

Reactie op 🌸Carpe Diem🌸

Hebben jullie alle dagen krampjes ?? Bij mij is het de ene dag niks en de a ...
Hier de eerste dagen wat innestel kraampjes, maar sindsdien bijna niet meer. Wel gek, want er schijnt van alles gebeuren daar beneden!

één jaar geleden

Ik slaap heel slecht, wel erg moe maar heel vroeg wakker elke dag!

één jaar geleden

Reactie op 🌸Carpe Diem🌸

Hebben jullie alle dagen krampjes ?? Bij mij is het de ene dag niks en de a ...
Jazeker! Hier houden ze langere tijd aan. Maar ik denk bij mij al bandenpijn. Dit had ik vorige zwangerschap ook zo erg. Maar wist niet dat dit nu al kon gebeuren. Blijkbaar wel dus hihi.

één jaar geleden

Ik heb bijna constant een vol gevoel, maar niet altijd storend. Verder met vlagen hoofpijn en af en toe een vlaag met misselijkheid, maar dat is meestal eind van de middag als ik druk bezig ben. Soms besef ik nog niet helemaal dat ik zwanger ben. Aangezien de klachten me tot nu toe nog meevallen.

één jaar geleden

Reactie op 🌸Carpe Diem🌸

Hebben jullie alle dagen krampjes ?? Bij mij is het de ene dag niks en de a ...
Jaa heel herkenbaar. Bij mij is het wel met vlagen. En inderdaad gevoelige tepels. Liefs

één jaar geleden

Hier vooral hard groeiende borsten 🤭 vandaag 14 DPO

één jaar geleden

Voelen jullie jezelf ook vol en opgeblazen 😱🙈 net of je heel veel vocht vasthoud ? En inderdaad me borsten die op spanning staan vandaag 4+2 dagen

één jaar geleden

Reactie op romyvnnn

Voelen jullie jezelf ook vol en opgeblazen 😱🙈 net of je heel veel vocht v ...
Ja herkenbaar! Ik ben ook 4+2 en heb ook de hele dag een opgeblazen buik en gespannen en gevoelige borsten.

één jaar geleden

Reactie op romyvnnn

Voelen jullie jezelf ook vol en opgeblazen 😱🙈 net of je heel veel vocht v ...
Zooooo niet te doen. Kan ondertussen al door voor 4 maanden zwanger😂

één jaar geleden

Hebben jullie ook dat je de ene dag meer gevoelige borsten heb als de andere dag ? Dat het echt verschilt? Of wen je eraan 🙈 Ben dan gelijk bang dat het fout gaat

één jaar geleden

Reactie op romyvnnn

Hebben jullie ook dat je de ene dag meer gevoelige borsten heb als de ander ...
Bij mij is het vandaag ook wat minder aanwezig

één jaar geleden

Reactie op Isalou

Bij mij is het vandaag ook wat minder aanwezig
Ben je dan ook gelijk zenuwachtig ? 😱🙈

één jaar geleden

Reactie op romyvnnn

Ben je dan ook gelijk zenuwachtig ? 😱🙈
Ik heb vanochtend nog getest en die was iets duidelijker dan gister (vandaag 14DPO) dus dat voelt tot nu toe nog prima.. morgen ga ik op mijn NOD dag een clearblue test doen, denk dat me dat het laatste stukje zekerheid kan geven 😊

één jaar geleden

Hee allemaal, hebben jullie ook last van ineens heftige krampen, die na een tijdje weer weg trekken en plots weer komen opzetten? Mijn buikkrampen trekken door naar mijn rug. Is dit herkenbaar voor iemand? Ik ben elke dag zo bang dat t mis gaat ☹️

één jaar geleden

Reactie op IrisW1994

Hee allemaal, hebben jullie ook last van ineens heftige krampen, die na een ...
Pfff jaaaa! Twijfel telkens of ‘t m’n baarmoeder is of dat ‘t m’n darmen zijn. Ik heb in april met bijna 11 weken een miskraam gehad, groei liep achter en is uiteindelijk gestopt met 9 weken, ‘t had toen nog maar de grootte van 6 weken… Dat maakt het nu extra spannend…

één jaar geleden

Reactie op rebeccxx

Pfff jaaaa! Twijfel telkens of ‘t m’n baarmoeder is of dat ‘t m’n darmen zi ...
Pfwww spannend! Ik denk aan je, samen duimen we dat het goed komt 🍀🍀