1019 Reacties

één jaar geleden

Ik had gisteren een positieve clearblue test 1-2. Ik heb alleen wel hele erge onderbuik en onderrug pijn, dus ik maak me wel erg zorgen. Iemand die hier ook last van had?

één jaar geleden

Reactie op Kimwind

Ik had gisteren een positieve clearblue test 1-2. Ik heb alleen wel hele er ...
Heel herkenbaar. Ik heb maandag positief getest en ook heel veel krampen in onderbuik en onderrug. Wat ik hier teruglees en op internet lees is het heel normaal 😘

één jaar geleden

Reactie op IrisW1994

Heel herkenbaar. Ik heb maandag positief getest en ook heel veel krampen i ...
Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en ik moest een inwendige echo laten maken maar daar was helaas nog niks op te zien omdat het ook zo vroeg was. Daarna moest ik bloedprikken en was hgc 52, dat vonden ze erg aan de lage kant dus ze zouden er niet raar vanop kijken dat het een miskraam is en dat ik binnenkort ongesteld word.. Ik heb nog geen bloedverlies gehad dus ik moet dinsdag weer bloedprikken om te kijken hoeveel het dan is en op basis daarvan gaan ze woensdag weer kijken.. Dus ik vind het erg moeilijk om nu nog positief te blijven

één jaar geleden

Reactie op Kimwind

Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en ik moest een inwendige echo ...
Jaa dat geloof ik. Pff die onzekerheid is zo spannend 🙁

één jaar geleden

Reactie op IrisW1994

Jaa dat geloof ik. Pff die onzekerheid is zo spannend 🙁
Ja verschrikkelijk he dat afwachten terwijl je je dan ook nog slecht voelt elke keer..

één jaar geleden

Reactie op Isalou

Ik heb vanochtend nog getest en die was iets duidelijker dan gister (vandaa ...
Jaa precies 🙏

één jaar geleden

Reactie op romyvnnn

Hebben jullie ook dat je de ene dag meer gevoelige borsten heb als de ander ...
Ja dat herken ik ook, haha. Ik had het gisteren minder en vandaag weer erger. Ik maakte me ook helemaal zorgen. Ja erg hè.. het is gewoon zo spannend en onzeker allemaal

één jaar geleden

Reactie op Romy_9

Ja dat herken ik ook, haha. Ik had het gisteren minder en vandaag weer erge ...
Jaaa maar echt inderdaad tot de eerste echo duurt het zolang een onzekere tijd 😱

één jaar geleden

Reactie op romyvnnn

Jaa precies 🙏
Vanacht had ik weer veel pijn dus ben ik naar de spoedpost geweest en heb ik wat voor mijn darmen gekregen, nu een stuk minder pijn.. Dus ik hoop dat het door verstopping kwam.. Ik probeer stiekem weer een klein beetje hoop te hebben🤞

één jaar geleden

Reactie op Kimwind

Vanacht had ik weer veel pijn dus ben ik naar de spoedpost geweest en heb i ...
Ahh echtt, jaa dat is ook echt een ding indd is het kramp van de darmen of je baarmoeder! Ze zeggen vaak geen bloed is goed 🙈 Daar maar aan vast houden denk ik !

één jaar geleden

Reactie op romyvnnn

Ahh echtt, jaa dat is ook echt een ding indd is het kramp van de darmen of ...
Ja idd🤞🤞

één jaar geleden

Hier vandaag behoorlijke vermoeidheid en ik heb het idee dat de misselijkheid om de hoek staat 🤭 Raar gevoel, moeilijk te omschrijven.. Met hoeveel weken hebben jullie de eerste afspraak bij de verloskundige?

één jaar geleden

Reactie op Isalou

Hier vandaag behoorlijke vermoeidheid en ik heb het idee dat de misselijkhe ...
Ik met 7+5 weken eerste echo 🙏

één jaar geleden

Hoi lieve allemaal, Vandaag maakte ik me weer een beetje zorgen, omdat ik ineens ‘niks’ meer voelde. Ik natuurlijk weer googlen of het wel normaal is 🙈. Toen kwam ik ergens op een forum dit berichtje tegen en dit stelde me zo erg gerust! ❤️ Ik dacht, ik deel het ook even in dit topic. Misschien kan het jou ook gerust stellen en helpt het je een beetje om door deze spannende te komen ❤️. ———— (Auteur: OVN- Bloempje27, 2010) Hey meid, Heel herkenbaar je verhaal. Ik had bij mijn eerste constant gevoelige borsten. daarvoor had ik een miskraam gehad en waren mijn gevoelige borsten ineens vlak voor het fout ging afgezakt. Nu bij de tweede had ik opnieuw gevoelige borsten, maar die verdwenen in week 5 als sneeuw voor de zon. Ik helemaal in paniek... ik dacht dat het opnieuw fout zou gaan! Maar ik begon niet te bloeden. Ook in week 6 geen zere borsten... ja af en toe... bij momenten... 5 minuten wel... 3 uur niet.. zo een beetje! In week 7 kwam het ineens weer terug maar alleen in de namiddag en avond. daarnaast kreeg ik ook andere klachten waaronder lichte misselijkheid en niet fit zijn of af en toe een dag heel moe. Met 9,5 week hebben wij een mooie echo gehad met een bewegend kindje en een mooi kloppend hartje. Nu ik 11 weken ben, zijn mijn klachten bijna zo goed als verdwenen. Dus meid, klachten zeggen niks! En je bent nog maar zo kort... ook is het per dag verschillend. Klachten komen en gaan, echt waar. de ene dag wel de andere niet... weken wel weken niet en dan ineens wel weer. Zolang je niet bloedt gaat alles zoals het hoort. ik snap je angst want je wilt graag iets voelen, want dan weet je: mijn hcg werkt. Maar zelfs dat zegt niks. mijn vk zei: Er zijn kotsende vrouwen die een miskraam krijgen en vrouwen die bijna niets of niets voelen krijgen een gezond kind. Het is maar net hoe je lichaam reageert. En ga vooral niets vergelijken en ook niet met een vorige zwangerschap, want elke zwangerschap is weer anders. Dus meid, het enige wat je kan doen is afleiding zoeken en de weken afwachte voordat je een echo mag! Echt, maak je niet ongerust... natuurlijk is het spannend maar de kans dat het goed gaat is nog altijd groter! xx

één jaar geleden

Reactie op IrisW1994

Hee allemaal, hebben jullie ook last van ineens heftige krampen, die na een ...
Ik heb dat ook! Maar het kan ook gewoon komen omdat je baarmoeder gaat groeien hè? Over een aantal weken kun je dan ook bandenpijn gaan krijgen.

één jaar geleden

Ik ben 4+2, en heb nog weinig symptomen. Vooral pijnlijke borsten, buikkrampen, en positieve testen. Bij mijn vorige zwangerschap lag ik met 6 weken al in het ziekenhuis met HG, dus ik ben nu doodsbang voor de storm die (mogelijk) komen gaat. :(

één jaar geleden

Vandaag 4+4 en het overgeven is helaas begonnen.. Gelukkig nog niks extreems dus lekker rustig aan.

één jaar geleden

Voor mijn gevoel ruik ik alles opeens een stuk sterker. Meer vrouwen die dit hebben? Verder helemaal nog nergens last van.. vorige zwangerschap deden mm borsten gigantisch pijn tot 20 weken maar nu niet meer dan anders.

één jaar geleden

Ik heb na ruim een week krampen nu helemaal niks. Af en toe vermoeid maar niet echt per se van de zwangerschap. Meer die dit hebben?

één jaar geleden

Reactie op coco1109

Ik heb na ruim een week krampen nu helemaal niks. Af en toe vermoeid maar n ...
Jupp ik heb ook bijna geen krampen meer alleen als ik hoest af en toe, en moe ook eigenlijk niet echt alleen gespannen borsten