53 Reacties
één maand geleden
Hi! Knap ventje heb je!
Mijn zoon was 4345 bij de geboorte en na 2.5 maand boven de 7 kilo, ook op borstvoeding :)
één maand geleden
Jahoor is niks mis mee toch? Geboorte 4105gr 53cm. Na 4 weken 5230gram 57cm. En gaan maandag weer wegen dan is hij 8 weken.
één maand geleden
Reactie op Momlife24
Fijn om te horen! Ze kwamen bij mij met allemaal enge dingen en daarna: oh ...
Ja bij mij zeiden ze ook van “hij heeft geen nachtvoedingen meer nodig hoor, dan komt ie ook wat minder snel aan”. Ja ik maak hem niet wakker s nachts, maak je geen zorgen hoor 😂
Hij zelf denkt er anders hoor haha
Borstvoedingsgroeicurve is nu eenmaal anders dan flesvoedings groei curve
één maand geleden
Reactie op Momlife24
Nee ik vind ook van niet! Consultatiebureau is soms een beetje dramatisch h ...
Ach die miepen zo graag altijd. Als het niet volgens hun boekje gaat ben je fout bezig. Niks van aantrekken😉 hij groeit toch goed en als hij tevreden is dan is het prima
één maand geleden
Prachtig! Hier ook een grote meid en vorige keer ook een grote zoon. Ivm borstvoeding kijk naar deze curve https://www.borstvoeding.nl/borstvoeding-na-de-eerste-week/groeicurven-0-2-jaar-volgens-who/
één maand geleden
Dat is een andere curve dan consultatiebureau. Borstvoedingskindjes groeien in t begin nl altijd extra hard, dat is normaal.
één maand geleden
Hier een zoontje op flesvoeding maar groeit ook zo snel! Laatste meting met 8+5 weken en 59cm met precies 5kg
Geboren met 3350gr en 50cm
één maand geleden
Dit is idd de verwachte groei curve voor borstgevoede babies. Is echt anders dan bij kv! Mijn zoon werd niet heel groot geboren, 3350, en woog met 8 weken 5570 💪🏻 bij ons cb zeiden ze er niks van, helemaal goed, niks aan doen. Dus volgens mij is het prima als ze in het begin lekker aankomen. Gaat dus als het goed is wel een klein beetje afvlakken vanaf ong de 10 weken