53 Reacties
één maand geleden
Reactie op KtM
Bij de geboorte (38w5) netjes 3855gr, nu bij 14 weken 9kg 😂 enkel borstvoe ...
Oh echt?! Is dit wat ze zeiden💩
Ik moet morgen, mijn zoontje was met 41+2 geboren en 56cm en 4260 gram. En nu dus 12 weken ruim 9kg (zelf gewogen met mij thuislaat maar zeggen) hij is echt een bolletje. Haha maar ik zei al doodleuk: ja wat willen ze zeggen dan? Borstvoeding minderen?
Maar dus wel💀 ben nu heel benieuwd morgen. Ik blijf ook lekker op verzoek voeden!! Die baby’s schieten straks vast de lucht in
één maand geleden
Mijn dochter is ook groot! Met 2 maanden is ze al 10 cm gegroeid. Ze was 51 cm toen ze werd geboren. Ik geef ook borstvoeding op verzoek 😅
één maand geleden
Reactie op coco1109
Oh echt?! Is dit wat ze zeiden💩
Ik moet morgen, mijn zoontje was met 41+2 ...
Haha ja, ik zei ook tegen haar “hoe dan”, het is een flink luchtalarm wat afgaat en we hebben heus wel met speentjes, rondlopen etc geprobeerd maar hij komt graag. Blijkbaar hebben ze het nodig en het komt allemaal wel goed 😊
Succes morgen!
één maand geleden
Reactie op KtM
Haha ja, ik zei ook tegen haar “hoe dan”, het is een flink luchtalarm wat a ...
Ja nou precies!
Ik heb zelfs in het begin bij de eerste afspraak aangegeven dat ie echt heel hongerig was en of ze tips hadden. Nee gewoon geven zeiden ze dus als ik nu anders hoor hè😆
één maand geleden
Hier met 38 weken bevallen, 53 cm 4050 gram. Nu 14 weken en woog 7200 gram en 61 cm.. Moesten minder voeding gaan geven van het CB (gaven 4x150 en 2x180) nu lukt het met 5x150, ivm verborgen reflux krijgt ze Nexium en 2 schepjes nutriton. Slaapt van 8 tot 4 en dan weer tot 8, heeft even geduurd maar we komen er wel 🙋🏼♀️
Toch was ik geïrriteerd over het feit dat ze 200 gram boven de curve zat en ze deed alsof ze overgewicht had, flesjes enkel verlaagd door de reflux en niet door het gewicht. Gelukkig gaat dat nu beter! Maar ieder kindje groeit zoals ze zelf willen, straks als ze gaat kruipen gaan die vetjes er vanzelf wel af..
één maand geleden
Onze dame is nu met 12 weken 6.7 kilo.. Wel op kunstvoeding. 1e keer dat we bij het consultatiebureau waren zat ze op +2 en kregen we ook de mededeling dat we minder moesten geven. Dit was tijdens de hittegolf waarbij advies juist is laat ze goed drinken... Hebben we dan ook lekker genegeerd. Toen de hitte voorbij was ging ze zelf minder drinken, scheelde wel 100 ml met de hete dagen.
Laatste keer kregen we advies dat ze op 5x150 moest, ook dat genegeerd. Die grote flessen krijgt ze niet weg, krijgt nog mooi op verzoek. Meestal om de 2 a 3 uur 120. Gemiddeld krijgt ze 800 ml per dag nu.
Over 2 weken weer een afspraak. Ben benieuwd wat we deze keer gaan horen 😅
één maand geleden
Onze dochtertje ook een flinkerdje😍 geboren met 4410gram en 53 cm
Ze is nu 9 weken oud.
Met 7 weken oud was ze al 5 halve kilo 🥰 ben benieuwd wat ze binnenkort weegt🙈
één maand geleden
Reactie op joyceverhaar
Onze dochtertje ook een flinkerdje😍 geboren met 4410gram en 53 cm
Ze is n ...
Ze krijgt trouwens kruitvat merk voeding ☺️