21 Reacties

2 maanden geleden

Een vriendin van heeft dit ook gehad , helaas is het bij haar wel zo gebleven

2 maanden geleden

Een vriendin van mij heeft dit ook en bij haar is het ook zo gebleven. Schijnt echt best vaak voor te komen

2 maanden geleden

Bij mij is het niet goed gekomen, maar ze zijn vooral wat breder en iets langer. Heb begin dit jaar na 4 jaar een hoop schoenen toch maar opgeruimd ...

2 maanden geleden

Ja, 5 jaar geleden en nee niet meer goed gekomen... waarschijnlijk niet het antwoord dat je wil horen haha

2 maanden geleden

Hier de vorige zwangerschap! Maar check wel eerst al je schoenen, ik kon helaas de helft niet meer aan maar de andere helft was een ruime maat 41. En nu heb ik soms nog 41. Maar van andere merken weer 42. Dus het is echt even gokken soms met merken. Zal echt niet meteen al je schoenen weg doen!☺️ maar nee het gaat niet meer terug🙃

2 maanden geleden

Ooooh nee, wat zuur dat dit niet meer goed komt, net voor mn zwangerschap dr Martens gekocht, die niet goedkoop waren. 🥹

2 maanden geleden

Reactie op coco1109

Hier de vorige zwangerschap! Maar check wel eerst al je schoenen, ik kon he ...
Ja dat klopt wel, ligt ook aan het merk!

2 maanden geleden

Heb het ook!

2 maanden geleden

Haha ja hier nog iemand! Bij me 1e zwangerschap van 39 naar 40/40,5 gegaan! 🙈

2 maanden geleden

Komt niet meer goed 😩😩😩 misschien in het achterhoofd houden mocht je nog een derde willen. Want dan kan het zo maar nog groter worden 👎🏻

2 maanden geleden

Wordt het echt per kind groter? Ben al van 42 naar 43 gegaan, vind ik wel genoeg 😅

2 maanden geleden

Hier ook last van! Ook 2 nieuw paar schoenen gekocht in de eerste weken van zwangerschap, en ik pas ze beide niet meer! Heb nog wel de hoop dat m’n dr Martens nog passen🥴

2 maanden geleden

Het week maken van je ligamenten rond de bekken beperkt zich helaas niet alleen tot je bekken maar ook richting je voeten, je voet "zakt" alsware meer in. Kan zo wel 0.5 cm schillen. Maar dit doet dus niet alleen wat met lengte maar ook met voet breedte overigens

2 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Wordt het echt per kind groter? Ben al van 42 naar 43 gegaan, vind ik wel g ...
Hier helaas bij de tweede echt weer een stukje groter

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Hier helaas bij de tweede echt weer een stukje groter
Ach ja, dan zien we het wel. Er zijn natuurlijk ergere dingen 😉

2 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Ach ja, dan zien we het wel. Er zijn natuurlijk ergere dingen 😉
Ik was as we speak door nieuwe schoenen aan het scrollen, zalando kraambezoek bon daar lekker voor gebruiken 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Ik was as we speak door nieuwe schoenen aan het scrollen, zalando kraambezo ...
Haha, nieuwe schoenen kopen is ook geen straf 😜

2 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Wordt het echt per kind groter? Ben al van 42 naar 43 gegaan, vind ik wel g ...
Tips voor leuke schoenen met die maat? Ik zit geloof ik in hetzelfde schuitje nu.. vond 42 al groot genoeg 😅

2 maanden geleden

Reactie op BabyToet

Tips voor leuke schoenen met die maat? Ik zit geloof ik in hetzelfde schuit ...
In de zomer draag ik eigenlijk alleen Teva-sandalen, Tirra heten die, maar daar moet je van houden natuurlijk. Lopen erg fijn. En verder heb ik Vans een maat groter gekocht, al zijn die net weer wat te groot 😅 Al heb je bij de meeste zaken ook wel wat sneakers of laarzen in maat 42/43, al zal de keuze misschien wat minder ruim zijn.

2 maanden geleden

Ik ben iedere voldragen zwangerschap 1 maat gegroeid... Van maat 41 naar maat 43 😭 ik werd gek... Maar ik heb t geaccepteerd en een goeie reden om weer lekker te shoppen haha