18 Reacties

9 dagen geleden

Ik heb dit na geboorte van mijn dochter gehad. Best een lange tijd tot bij 1,5 jaar echt de hele grond bezaaid was als ik had gekamd en mijn staart amper meer van over was. Ik ben naar de huisarts gegaan en het bleek een sterk zink tekort te zijn. Eerst geprobeerd op te lossen met reguliere supplementen, maar die waren niet sterk genoeg en toen via de apotheek zink gekregen. Daarna was het veel beter! Ik zou adviseren naar de huisarts te gaan en aan te sporen op bloedtest (kan sws geen kwaad na een zwangerschap). Gratis tip; als je door bevalling etc al door je eigen risico heen bent probeer dit jaar nog te gaan. Scheelt je volgend jaar centen ;)

9 dagen geleden

Hoii, hier hetzelfde hoor. Ook in juli bevallen en voor mn gevoel trek ik nu de helft uit mijn haar. Zelfs na het douchen gaan de plukken eruit. Ik wil idd ook na de huisarts gaan

9 dagen geleden

Heb er nu ook behoorlijk last van onze zoon is van 22 juli plukken gaat het er uit heel vervelend maar het hoort er wel bij

9 dagen geleden

Bij mij ook na elke keer borstelen borstel vol, overal haar en steeds minder op m'n hoofd. Maar had tijdens de zwangerschap heeeel weinig haaruitval dus het is een beetje aan het inhalen denk ik. Maar een bloedonderzoek kan idd geen kwaad wat saartje zegt

9 dagen geleden

Pure rozemarijn olie insmeren op je hoofdhuid en biotine slikken.

9 dagen geleden

Reactie op miamia2023

Pure rozemarijn olie insmeren op je hoofdhuid en biotine slikken.
Weet jij toevallig of je biotine mag slikken als je borstvoeding geeft

9 dagen geleden

Ik heb het zelfde probleem. En ben ook echt naar een oplossing aan het zoeken. Hopelijk komt het snel goed

8 dagen geleden

Hier ook opvallend veel haarverlies sinds 2 weken ofzo. Tijdens zwangerschap vrijwel 0. De afgelopen maanden na de geboorte iets meer dan normaal voor mij was voor zwangerschap, maar nu ineens hele bossen... (22 juli bevallen)

8 dagen geleden

Het gaat echt over. Zelf ook juli bevallen. Bij nr 1 duurde dit ook even en hoort er helaas echt bij.

8 dagen geleden

Ik heb ook last van korte plukken ? herkend iemand dat?

8 dagen geleden

Hoort erbij en groeit vanzelf weer aan. Hier ook elke keer na 4/5 maanden en komt echt weer goed hoor!

8 dagen geleden

Ik heb ook enorm veel haaruitval. Dus bijna niet meer te wassen en te kammen, schrik me telkens rot. Heb helemaal inhammen gekregen… Ik heb bloed laten prikken maar alles was in orde dus het is toch normaal blijkbaar 😔

8 dagen geleden

Ik gebruik mediceuticals, zorgt ervoor dat nieuw haar sneller teruggroeit

8 dagen geleden

Onze zoon is van 30 juni. Ik merk dat de haaruitval nu minder begint te worden. Misschien geeft dat wat hoop, het kan dus ook al bijna klaar zijn! Heb biotine geslikt en extra goed voor mijn haar gezorgd met maskers en alleen maar kammen onder de douche. Op een aantal plekken komen haartjes terug, die voelen heel grappig. Ze zijn wat stekelig en toch pluizig. En grijs… Haaruitval is verschrikkelijk. Maar het komt terug! ❤️

8 dagen geleden

Zoontje geboren op 30 juli en ik heb er momenteel ook hee veel last van…

8 dagen geleden

Reactie op Isaaq

Ik heb ook last van korte plukken ? herkend iemand dat?
Haha ja. Volgens mij is dat nieuw haar van tijdens de zwangerschap, wat in 1x toen bij is gegroeid, dus nu gewoon nog niet de lengte heeft van de rest van je haar. Normaal gaat dat met minder tegelijk dus valt het niet zo op ;)

8 dagen geleden

Collageen poeder, elke ochtend door je koffie/thee, bij mij begint het al te helpen is nu veel minder heftig! Ook bevallen in juli.

8 dagen geleden

Ik heb ook echt last van haaruitval, idd na het douchen ook echf plukken die los gaan. Ook nog nooit zo erg gehad na mn andere 2 zwangerschappen. Mijn zoontje is 20juli geboren. Merk nu ook dat ik korte plukken heb 🫣😂 stekels (nieuwe haar die weer groeit).