18 Reacties

9 dagen geleden

Ik heb dit na geboorte van mijn dochter gehad. Best een lange tijd tot bij 1,5 jaar echt de hele grond bezaaid was als ik had gekamd en mijn staart amper meer van over was. Ik ben naar de huisarts gegaan en het bleek een sterk zink tekort te zijn. Eerst geprobeerd op te lossen met reguliere supplementen, maar die waren niet sterk genoeg en toen via de apotheek zink gekregen. Daarna was het veel beter! Ik zou adviseren naar de huisarts te gaan en aan te sporen op bloedtest (kan sws geen kwaad na een zwangerschap). Gratis tip; als je door bevalling etc al door je eigen risico heen bent probeer dit jaar nog te gaan. Scheelt je volgend jaar centen ;)

9 dagen geleden

Hoii, hier hetzelfde hoor. Ook in juli bevallen en voor mn gevoel trek ik nu de helft uit mijn haar. Zelfs na het douchen gaan de plukken eruit. Ik wil idd ook na de huisarts gaan

9 dagen geleden

Heb er nu ook behoorlijk last van onze zoon is van 22 juli plukken gaat het er uit heel vervelend maar het hoort er wel bij

9 dagen geleden

Bij mij ook na elke keer borstelen borstel vol, overal haar en steeds minder op m'n hoofd. Maar had tijdens de zwangerschap heeeel weinig haaruitval dus het is een beetje aan het inhalen denk ik. Maar een bloedonderzoek kan idd geen kwaad wat saartje zegt

9 dagen geleden

Pure rozemarijn olie insmeren op je hoofdhuid en biotine slikken.

9 dagen geleden

Reactie op miamia2023

Pure rozemarijn olie insmeren op je hoofdhuid en biotine slikken.
Weet jij toevallig of je biotine mag slikken als je borstvoeding geeft

9 dagen geleden

Ik heb het zelfde probleem. En ben ook echt naar een oplossing aan het zoeken. Hopelijk komt het snel goed

8 dagen geleden

Hier ook opvallend veel haarverlies sinds 2 weken ofzo. Tijdens zwangerschap vrijwel 0. De afgelopen maanden na de geboorte iets meer dan normaal voor mij was voor zwangerschap, maar nu ineens hele bossen... (22 juli bevallen)

8 dagen geleden