12 Reacties
16 dagen geleden
Ja herkenbaar ik heb ook kale plekken en kan de plukken uit mijn hoofd trekken. Mijn kleine is nu 4 maanden en heb er nu ongeveer een maand last van. Ik slik nu vitamine B complex en hairgummies. Ik heb vernomen dat het even duurt voordat dit werkt. Ik hoor om mij heen dat het erbij hoort en vanzelf weer overgaat maar vervelend is het zeker!
16 dagen geleden
Ik heb dit ook. Bij mijn eerste ook gehad. Duurt een paar maanden volgens mij. Ik probeer olie te smeren & ook op de kale plekken wat olie inwrijven zodat er weer haar zal ontstaan. Ik heb krullend haar. Wel verschrikkelijk elke keer als ik mijn haar was of doe zit er heeel veel haar in mijn borstel of zit de hele douche onder… 😫
16 dagen geleden
Reactie op Zuiver
Ik heb ook krullend haar. Zou olie helpen ?
Ja ik weet niet welk haar type je hebt. Ik heb zelf 3C dus niet golvend of dergelijke en bij de eerste echt consistent geweest erin en na een tijdje groeide er weer haar op de kale plekken.
15 dagen geleden
Herkenbaar en hier ook krullend haar. Bij m’n eerste heel veel haaruitval gehad; na 4 maanden, 11 maanden en ook nog toen hij 2 jaar was. In totaal bijna een jaar haaruitval gehad. Nu opnieuw mega haaruitval na het stoppen met borstvoeding. Het is weer heel confronterend maar vorige keren is het ook goedgekomen, dus kan ik het (nog) relativeren. Geloof me, het komt goed. Ik weet hoe verschrikkelijk het is als je die haren elke keer in je handen in hebt. Gelukkig heb ik veel haar, maar op een gegeven moment denk je echt bij mij is het ook een keer op. Ik slik ook magnesium en zink naast de B vitamines. Geduld ❤️
15 dagen geleden
Bij mijn dochter ook gehad met het toppunt op 1,5 jaar pp. Ik heb bloed geprikt bij de HA en het bleek een zink tekort wat met sterke supplementen van de apotheek na een paar maanden was verholpen