5 Reacties

4 maanden geleden

Zoverre ik weet is t niet gevaarlijk voor een baby na 10 dagen (vraag me niet waarom zo specifiek haha), kraamvrouw of zelfs zwangere. Mijn neefje heeft t gehad toen Maud klein was en t is al besmettelijk voor t tot uiting komt. Dus ik weet niet hoe lang je zoontje dit al heeft? Want t virus komt gemakkelijk over door spullen of zelfs kleding. T is een gek virus waar ze eigenlijk helemaal niet zo goed van weten wat wel en niet gevaarlijk kan zijn. Ik zou de overweging nemen met hoe hij nu is, zit ie in t begin en heb je m wel de afgelopen dagen gezien dan is de kans groot dat je t virus dus al ergens bij je hebt of je kleintje. Zit ie aan t einde dus dat de blaasjes al minder worden of indrogen dan zou je kunnen kijken wat voor jullie thuis haalbaar is

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Zoverre ik weet is t niet gevaarlijk voor een baby na 10 dagen (vraag me ni ...
Ik ben zondag bevallen in het ziekenhuis en toen heb ik hem nog gezien. Gisteren begon hij blaasjes te vertonen. Dus het kan zijn dat hij het zondag al had? Maar zeker is dat niet. Wij zijn afgelopen vrijdag bij geitjes geweest dus ik denk dat we het dan daar hebben opgelopen maar ook dat weet ik niet. Ik en mijn dochter maken het goed en nergens last van. Dus ik hoop dat wij het niet hebben. Enige optie is denk ik kijken of ze indrogen over het weekend en anders zoveel mogelijk afstand. Wat is dit rot zeg. Ik mis me kind.

4 maanden geleden

Hoi, ik ben benieuwd hoe dit verder is verlopen! Mijn zoontje heeft het nu ook.. ik ben inmiddels 39 weken. Heb ook nog geen idee hoe ermee om te gaan mocht de baby nu komen.

4 maanden geleden

Reactie op Mama1507

Hoi, ik ben benieuwd hoe dit verder is verlopen! Mijn zoontje heeft het nu ...
Hoi, ik had gereageerd maar ik zie me bericht nergens. Na 9 dagen kraamhotel gingen wij naar huis en waren de blaasjes inmiddels ingedroogd. We hanteren goede hygiëne en mijn dochter en ik zijn symptoom vrij. Dus we genieten inmiddels heerlijk van elkaar. Ik had iedereen gebeld en uiteindelijk hoorde ik dat er geen ernstiger ziekteverloop is voor newborns. Wel meen ik me te herinneren dat ze zeiden dat het wel gevaarlijker kan zijn in de zwangerschap. Ik zou even je verloskundige bellen voor de zekerheid.

4 maanden geleden

Reactie op Neonja

Hoi, ik had gereageerd maar ik zie me bericht nergens. Na 9 dagen kraamhote ...
Dankje voor je reactie! Fijn dat het goed is gegaan! Ik las dat het in de zwangerschap zelf niet veel kwaad kan, maar dat als een newborn het krijgt hij/zij door de blaasjes in de mond bijvoorbeeld moeilijker kan drinken. Inmiddels zijn de blaasjes hier ook ingedroogd.. en is de baby nog niet geboren. Dus het zal hier gelukkig ook meevallen 😊