13 Reacties
24 dagen geleden
Als je googelt op “opbergbox” dan krijg je heel veel soorten en maten boxen waar je alle kleertjes netjes opgevouwen in kan leggen. Zo heb ik het ook gedaan en vervolgens de boxen opgestapeld in de berging
24 dagen geleden
Reactie op AnoniemLwd
Zoiets bijv
Bedankt! Dit waren ook mijn resultaten, alleen is dit te groot (ook gezien onze opslag). Vandaar dat ik dacht dat wellicht iemand iets kleiners in gebruik heeft, ben benieuwd. 😊
24 dagen geleden
Reactie op SamenDrie
Hier liep ik ook tegenaan toen ik ging sorteren en vond alles te groot.
I ...
Helemaal top dit! Dankjewel 🤗
24 dagen geleden
Je kunt het ook vacuüm zuigen om ruimte te besparen. Weet alleen niet of het dan erg gekreukeld eruit komt later 🙃
24 dagen geleden
Reactie op CarolineF1986
Je kunt het ook vacuüm zuigen om ruimte te besparen. Weet alleen niet of he ...
Ideaal! Die van de blokker zijn fijn. Dan heb je 1 grotere en 2 kleinere zakken. Ik doe ee een briefje bij met info zoals maat, zomer/winter of iets specifieks. Zo hoeft de zak niet open als ik iets terugzoek. En ja per stofje verschillend hoe gekreukt iets eruit komt. Maar nu ik het 3 jaar later gebruik was ik sommige items gewoon weer een keer mee voordat ik het in de kast leg. Scheelt hier in ieder geval veel ruimte en in zo’n zak kan er “niets” bij dus blijft alles fris
24 dagen geleden
Ik heb alles in opbergvakken van de Action. Gewoon per maat 1 bak. Van tevoren sorteer ik vast wat ik wil bewaren, de rest kan al op vinted of naar de kringloop of iets dergelijks.
Ik zet de maat op de bak, en omdat de bak doorzichtig is, kan ik wel zien wat er allemaal inzit.
Zo bewaar ik het al jaren. Eerst van de oudste voor de middelste, daarna gaat het door naar mijn neefje (en is het hier dus weer weg )
24 dagen geleden
Opbergvakken = Opbergvakken. Gewoon van die plastic bakken, met een 2 delig deksel eraan vast
24 dagen geleden
Reactie op bootjemaantje
Opbergvakken = Opbergvakken. Gewoon van die plastic bakken, met een 2 delig ...
OPBERGBAKKEN