7 Reacties

vorige maand

Zakjes fruit voor de trek

vorige maand

Een draagbaar verschoonmatje. Die verschoonplank is hard koud en vies!

vorige maand

Ik heb tot nu toe 2 keer alleen gevlogen met mijn dochtertje. De meest handige dingen om bij me te hebben vond ik: draagzak, verschoonmatje en mijn favoriet was een voedingskussen! Ik had een kleine die om m’n middel gaat en daar kon ze lekker op liggen slapen zonder dat mijn arm helemaal lam werd.

vorige maand

Die grote schakels voor te spelen. Deze maak je vast aan jouw riem en dan de speen eraan. Dan valt de speen niet door het hele vliegtuig 😅

vorige maand

Laten drinken tijdens stijgen en dalen, dus echt wachten tot je omhoog / omlaag gaat. (Voor de oortjes) Extra kleding voor jullie beide Draagzak En inderdaad die loops zodat je niet al je speelgoed enz kwijt bent En een dikke doek of klein kussentje voor als je kleintje in je armen in slaap valt.

vorige maand

Wij hadden een deryan bedje/stoeltje mee. Nuby bakjes, handig voor tussendoortjes. Speelgoed met zuignap, zoals fidgetspinners. Verder vooral plat (compact) speelgoed, het liefst met een geluidje, zoals V tech afstandsbediening. Grote hydrofiele doeken & slab. Verschoonmatje. Normaal gebruiken we alleen snachts pampers en overdag goedkopere luiers, maar tijdens reizen alleen pampers. Kleding voor jezelf en hem. En duimen dat er een stoel naast je vrij is! Helemaal alleen? Hopelijk een korte vlucht 🤭🍀

4 weken geleden

Ik ben in begin februari op vakantie geweest vlucht van 7,5 uur met een baby van 6 maanden oud. Naast het opstijgen en dalen dat je wat te drinken aanbied is dit echt een MUST. Je kan dus bij bepaalde vliegtuigmaatschapijen een babybedje aanschaffen zo hoef je je baby niet heletijd vast te houden of in een draagzak te houden. Ons dochtertje vond dit heerlijk en heeft dus ook heerlijk geslapen en erin gespeeld. Ik zou dit even cheken zodra je je stoelen kunt reserveren. Ideaal vliegen dus!