13 Reacties

6 dagen geleden

Appel!! Hier hetzelfde, maar gister een appel beetje gekookt en gepureerd dat vond die wel lekker! En pas gegeven wanneer die echt een beetje honger begon te krijgen. Doperwten gingen ook wel redelijk, als er maar geen velletje in zit want dan kokhalst die 🙈

6 dagen geleden

Komt vanzelf zal me er niet zo druk om maken tot 1 jaar is melk hoofd voeding. Ik ben zelf net begonnen mijn baby is ook 5 maandjes

6 dagen geleden

Oefenen oefenen oefenen maakt niet uit wat je geeft ze moeten er heel erg aan wennen omdat ze alleen maar melk gewend zijn drm noemen ze het ook wel oefen hapjes 😜

6 dagen geleden

Avocado gaat hier heel goed!

6 dagen geleden

Misschien zelf laten eten via de rapley methode? Zijn we hier vanmiddag mee begonnen en groot succes. Krijgt nog niet veel binnen maar proeft wel echt en maakt ook al kauwbewegingen. Heeft paar mini hapjes door geslikt. Ze is 5.5 maand nu.

6 dagen geleden

Was brocoli trouwens, zacht gekookt en in stronkjes aangeboden. Kon zelf oppakken en naar haar mond brengen. Werd wel een heerlijke klieder boel 😁😅

6 dagen geleden

Blijven aanbieden. Het duurt even voordat ze door hebben hoe ze de voeding weg krijgen. En je kan sommige smaken wel 10x moeten aanbieden voordat ze de smaak een beetje herkennen en lekker vinden.

6 dagen geleden

Appel, wortel en pastinaak vind mijn zoontje het lekkerst. Bloemkool broccoli moet hij allemaal niet spuugt tie zo weer uit

6 dagen geleden

Bloemkool vond ze heel lekker en fruit gemengd met pindakaas is vindt ze heerlijk

6 dagen geleden

Hier lag het aan het lepeltje.. met dit lepeltje ging het enorm goed en ben begonnen met avocado,banaan,broccoli en pindakaas.. maar ze is hier gek van pindakaas dus als dat er bij zit eet ze alles.. Ik zal eens foto maken van lepeltje

6 dagen geleden

Deze even gezocht op google

6 dagen geleden

Pastinaak peen en zoete aardappel zijn hier lievelings! Met kookvocht en scheutje olijfolie pureren en porties maken. Alledrie erg geliefd. Uitspugen is niet erg, dan proeft ze dit toch en went vanzelf. Hier gaat t in het begin minder en na wat mini lepeltjes gaat t steeds beter(stopt ze zelf in haar mond)

5 dagen geleden

Onze dochtertje is ook 5 maanden oud, wij hebben precies het zelfde haha