13 Reacties

19 dagen geleden

Wij koken gewoon bij de andere 2 kindjes ook gedaan als er dan aardappelen vlees groente op het menu staat dan kan ze dat al vrij makkelijk "mee eten"

19 dagen geleden

Ik heb wel een apparaat aangeschaft waar ik het in kan stomen 😀

18 dagen geleden

Stomen maar wij hebben ook een stoompan voor de aardappels

18 dagen geleden

Ik stoom groenten altijd in een stoommandje, kan je zo in elke pan leggen en kost een paar euro!

18 dagen geleden

Koken ook goed!

18 dagen geleden

Ik ga ook weer koken. Bij de oudste ook altijd gekookt. Zelfs in het begin appel en peer gekookt zodat het wat zachter wordt.

18 dagen geleden

Het zijn nu vooral nog oefenhapjes. Maakt dan toch niet uit of je kookt of stoomt..

18 dagen geleden

Reactie op MTC

Het zijn nu vooral nog oefenhapjes. Maakt dan toch niet uit of je kookt of ...
Naja geen idee daarom ook mijn vraag haha.😊 Het cb zei dat ze de voedingsstoffen dan toch al binnen krijgen. ook als het wordt uitgespuugd . Dus ik denk niet dat er veel verschil zit in oefenhapjes of niet.

15 dagen geleden

Ik heb zo’n apparaat van philips. Bij mijn eerste gebruikt tot haar eerste verjaardag. Dubbel en dwars het geld waard. Het is zo makkelijk + weinig afwas.

14 dagen geleden

Ik heb de babymoov die maakt ALLE baby voeding klaar hoe het hoort :)

14 dagen geleden

Ik kook de groente gewoon in een pannetje. Gooi het kookvocht niet weg, want als het nog te stevig is na het pureren dan giet ik er nog wat kookvocht bij aangezien daar ook vitamines in zitten

13 dagen geleden

Ik heb de baby brezza Deluxe gekocht. Echt een uitkomst. Pureert en stoomt tegelijkertijd. Ik koop bio groente voor gesneden zonder toevoeging. Dus het kost me een minuut om te maken. Echt ideaal

10 dagen geleden

Hier de Béaba Smart Cook, wat een uitvinding. Wortels erin, programma ‘wortels’ kiezen en klaar 🤣 Vraag me trouwens wel af of je biologische diepvriesgroente kan maken en daarna weer kan invriezen in kleine porties?