31 Reacties
5 maanden geleden
Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook plots constant de hele avond harde buiken die maar niet overgingen, maar ik zou de dag nadien worden ingeleid, dus ik dacht dat ik gewoon gespannen was en daardoor de harde buiken kreeg. Ik ben die nacht toen spontaan bevallen.
Achteraf gezien waren de harde buiken misschien wel een voorteken.
5 maanden geleden
Reactie op CC27
Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook plots constant de hele avond harde ...
Ik heb eerlijk gezegd ook wel een beetje een voorgevoel omdat het al sinds gisteren wel wat aan het rommelen is. En al 2 dagen dat ik echt ZO bizar moe wakker word en alsof ik een week niet geslapen heb. Normaal helemaal geen probleem hahaha. Ik hoop het eerlijk gezegd😂🫣
5 maanden geleden
Ik heb hier ook last van, ook juist bovenin! Ben vandaag 34 weken precies, maar heb al sinds week 29/30 last van harde ‘bovenbuiken’. Net sinds maandag met verlof en probeer bewust meerdere keren per dag even te gaan liggen. Mijn VK gaf ook aan dat het geen kwaad kan zolang er geen regelmaat in komt. Ook die menstruatiekrampen schijnen erbij te horen als voorbereiding op wat komen gaat..
5 maanden geleden
Reactie op Evvelin2
Ik heb hier ook last van, ook juist bovenin! Ben vandaag 34 weken precies, ...
Jaa de krampen etc ben ik bekend mee maar boven in niet helemaal! Want je leest ook over een “band” gevoel boven in bij zwangerschapsvergiftiging ofzo. Dus zit me dan vanalles in m’n hoofd te halen🫣
Maar fijn dat je dit herkent!
Hier zit er wel “regelmaat” in tot hoeverre geen idee nog maar het is constant. Ben dan 37 weken en van mij mag die wel komen dus dat is het probleem niet gelukkig!🍀
5 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Zouden het ook indalingsweeën kunnen zijn, of ligt die van jou al ingedaald ...
Die van mij ligt al helemaal vast in de bekken! Dus dat is het niet meer hihi. Ik denk dat m’n lichaam bezig is aangezien ik ook m’n best doe om niet ingeleid te worden nu😂
5 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Is er een aanleiding om ingeleid te worden? Hopelijk hoeft het niet zo ver ...
De eerste bleef rustig zitten tot 41+3 en was 4,2 kg dus ze wilden toen inleiding ivm te grote baby. Het ziekenhuis dan, m’n vk niet.
Dus ik zit nu m’n theetjes te drinken en weer van te voren te kolven! Dus ik hoop vooral dat de harde buiken etc daardoor komen en ik toch even wat aanwakker voor ik de 40 weken haal. Deze word namelijk ook 4 kg geschat bij 40 weken en is nu al ruim 3,5 kg hahaha. Dus meteen gestart met 37 weken met het kolven etc.
Heb zo’n k*t ervaring gehad door het inleiden dat ik het echt niet wil, en merk dat ik echt op ben dus liever nu dan na de 40 weken!😊
5 maanden geleden
Heb toch even gebeld voor de vk want het blijft echt constant en als ik een harde buik heb straalt het uit naar de rest van m’n buik. Mag straks langskomen om even bloeddruk te checken en snel een echo maken. Omdat het toch op een “band” gevoel lijkt. Trekt ook niet weg. En dan evt morgen urine bij de huisarts inleveren voor blaasontsteking. Had 2 weken terug ook een blaasontsteking vandaar.
5 maanden geleden
Niks aan de hand! M’n bloeddruk is helemaal goed. Ze voelde aan m’n buik en voelde duidelijk zijn kont bovenin waar dat gevoel dus zit. De harde buiken mogen door blijven gaan want ze zei je mag al bevallen in principe! Is dus geen harde buik boven in maar gewoon een strak gevoel van die bolle bips die er gewoon niet lekker tegen aan ligt😂
Ben blij dat ik toch gebeld heb voor de zekerheid en zij zei ook: met een band gevoel altijd even bellen!
Kan nu met een gerust hart weer verder kolven😂
5 maanden geleden
Yep hier ook.
Heb gister en vandaag veeeeel te veel gedaan hahahahaha
Dus hier is t echt nu pas op de plaats de aankomende 2.5 dagen. Vrijdag zaterdag en zondag nog druk en dan staat er niks meer voor mij op de planning behalve n Controle bij de vk haha