31 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op lyla105

Dit herken ik zo, die kont die zo lekker tegen je ribben aan drukt.... die ...
Hier ook dat gevoel. Maar hij is ook ingedaald, heb een grote baby zeggen ze. Voel dat zelf ook wel want hij ligt met m’n kontje links boven en z’n benen trappen in mn zijde😂 denk dat ik tot de dag van bevalling dat blijf houden😅

5 maanden geleden

Reactie op coco1109

Ook vooral bovenin??
Yesss echt vooral bovenin

5 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Hier ook dat gevoel. Maar hij is ook ingedaald, heb een grote baby zeggen z ...
Jaa hier ook een grote baby! Vorige was dat ook. Maar toen liep ik lekker nog met 41+2 te wandelen door de stad. Nu al vanaf 32 weken dat ik denk: dit houd ik niet vol tot 40🥲 En ook ingedaald! Ben nu een beetje bang voor wat je zegt😂 dit blijft tot de bevalling waarschijnlijk😅

5 maanden geleden

Reactie op coco1109

Jaa hier ook een grote baby! Vorige was dat ook. Maar toen liep ik lekker n ...
Onze eerste was ook groot geschat. Toen bevallen met 37+6. Dus ik ben heel benieuwd. Die buik is zo zwaar😂 En dan als hij gaat bewegen dan voel ik het van onder alsof hij eruit komt😅 en boven links en rechts. Gek is dat hè dat het nu “zwaarder” is dan bij je eerste.

5 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Onze eerste was ook groot geschat. Toen bevallen met 37+6. Dus ik ben heel ...
Oooh je geeft me hoop!! Ik was met 41+3😭 ben nu alles aan het doen om dat niet weer te laten gebeuren 😂 Jaa echt zo herkenbaar!! Of als ik ineens opsta van de bank ofzo, niet te doen. Heb dan echt het idee adat ie eruit komt😂 Heel gek! Maar ook logisch omdat je lichaam het ook al eens heeft gedaan Heb jij al een voorgevoel? Of evt dat je denkt dat het rommelt voor je gevoel?😊

5 maanden geleden

Reactie op coco1109

Oooh je geeft me hoop!! Ik was met 41+3😭 ben nu alles aan het doen om dat ...
Ik heb geen idee. Ook niet het gevoel of het harde buiken zijn of dat die buik zo hard is omdat het alleen maar baby is 😂. Wel af en toe wat steekjes van onder maar geen echte rommel. Wat doe jij dan om het te bespoedigen? Ik hoop dat hij op de uitgerekende datum komt, de reden omdat m’n oudste zoon op vakantie toe gaat aankomende vrijdag met z’n biologische vader. Is wel in nl en we hebben afgesproken mocht hij eerder komen dan laten we hem ophalen maar denk dat hij daarna niet meer heen wil en bij z’n broertje wilt blijven. Lichamelijk zou ik het wel willen als hij eerder komt.

5 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ik heb geen idee. Ook niet het gevoel of het harde buiken zijn of dat die b ...
Hahahaha echt he!! Ik drink frambozenblad thee met kamille, heermoes, vrouwenmantel en goudsbloem. Heb zelf een beetje gekeken en onderzocht. Je kan evt bij Vroedvrouw Gulgen haar webshop van die thee halen maar vond ik echt asociaal duur als ik het ook zelf kon maken😂 En dan kolf ik sinds 2 dagen iedere dag! Vanaf vandaag 2 keer per dag en dat lijkt ook wel flink wat harde buiken te veroorzaken. Maar we zullen zien😂 bij m’n dochter na 38 weken met de hand gekolfd iedere dag even maar mocht niet baten toen haha. Ah ja dat snap ik helemaal! En inderdaad dat ie daarna dan niet meer zou willen gaan is ook begrijpelijk natuurlijk. Super dubbel dan wel als je lichamelijk er wel aan toe bent🙃 maar ontzettend lief dat je aan je oudste zoon denkt❤️

5 maanden geleden

Reactie op coco1109

Hahahaha echt he!! Ik drink frambozenblad thee met kamille, heermoes, vro ...
Oké. Ik ga eens op zoek naar dat allemaal. Kolven ga ik niet doen want ik ga kunstvoeding geven. Ja hij is 4,5 en er zo mee bezig, hij vroeg zelfs of hij de baby op mag vangen als hij uit de buik komt.

5 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Oké. Ik ga eens op zoek naar dat allemaal. Kolven ga ik niet doen want ik g ...
Ahhhh wat ontzettend lief😭 hoe mooi is het dat hij dat uit zichzelf vraagt. Echt zo mooi om te horen dat hij er zo mee bezig is. Zal vast een hele goede grote broer worden🥹

5 maanden geleden

Reactie op coco1109

Ahhhh wat ontzettend lief😭 hoe mooi is het dat hij dat uit zichzelf vraagt ...
Ja ik was verbaasd over die uitspraak. Maar tegelijkertijd ook heel mooi. Ik wil thuis bevallen en als hij er is en mocht hij wakker worden dan kan hij er wel bij zijn. En ja ik denk dat hij echt gaat moederen, hij wilt met alles helpen en als we in een winkel zijn denkt hij altijd aan z’n broertje. Ook doet hij elke dag als hij wakker word m’n buik knuffelen en kusjes geven.

5 maanden geleden

Reactie op Evvelin2

Ik heb hier ook last van, ook juist bovenin! Ben vandaag 34 weken precies, ...
Ik heb dit ook om 34 weken, nu een week en nog steeds en baby kan niet goed bewegen door deze hard buik