8 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb hier ook last van schijnt normaal te zijn en misschien ben je druk daardoor ontstaan ze ook als je teveel doet op een dag of achter elkaar

4 maanden geleden

probeer voor jezelf wat meer rust te nemen om te kijken of het wat minder is. wanneer je een heel druk kind hebt, kan je er ook wat meer last van krijgen

4 maanden geleden

Reactie op nightraven

probeer voor jezelf wat meer rust te nemen om te kijken of het wat minder i ...
Ik heb vandaag eigenlijk alleen maar op de bank gelegen. Dagen en weken ervoor wel druk geweest hoor maar toevallig vandaag juist rustig aan gedaan.. maar sindsdien juist zoveel harde buiken

4 maanden geleden

Reactie op NMGMS

Ik heb vandaag eigenlijk alleen maar op de bank gelegen. Dagen en weken erv ...
Het kan heel goed zijn dat jouw lichaam alvast een beetje aan het oefenen is ☺️ Ik heb ook veel harde buiken en sinds een week gaan ze gepaard met steken van onder en kramp in m’n rug. Ik heb wel voor de zekerheid m’n urine laten checken omdat je door een blaasontsteking ook harde buiken kunt krijgen!

4 maanden geleden

Hier ook sinds vandaag voor het eerst met 37 weken. Vorige zwangerschap helemaal niet gehad dus was ff schakelen 😅 maar is heel normaal volgens mij

4 maanden geleden

Reactie op Marcilio

Hier ook sinds vandaag voor het eerst met 37 weken. Vorige zwangerschap hel ...
Mijn VK zei dat het juist bij een tweede kindje vrij normaal is in de laatste fase veel harde buiken te hebben!

4 maanden geleden

Ik ben nu 36+5 en heb al weken enorm veel harde buiken, met name in de avond en tijdens (lichte) inspanning. Heb ook blaasontsteking en volgens de vk versterkt dat het ook

4 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Mijn VK zei dat het juist bij een tweede kindje vrij normaal is in de laats ...
Oké nou het is nu wel regelmatig, vooral bij snelle bewegingen of veel doen