8 Reacties

4 maanden geleden

Hier ook veel last van nu 39 weken zwanger bijna. Ik kreeg als tip rusten harde buiken kunnen komen door veel te doen . Moet wel zeggen als je het niet vertrouwt gewoon je verloskundige bellen en vragen wat je er tegen kunt doen .

4 maanden geleden

Ik heb dit eigenlijk ook al weken en ben nu 38 weken zwanger. Bij mij zeiden ze dat het er soms bij kan horen. En inderdaad het kan ook extra zijn door teveel doen.

4 maanden geleden

Reactie op Naomi836

Hier ook veel last van nu 39 weken zwanger bijna. Ik kreeg als tip rusten h ...
Ja ik doe al tijden niet zo veel meer, omdat ik al vroeg harde buiken had. Maar dan trokken ze wel weer weg met rust. Heb vandaag eigenlijk niet veel bijzonders gedaan 😅

4 maanden geleden

Reactie op MOC91

Ja ik doe al tijden niet zo veel meer, omdat ik al vroeg harde buiken had. ...
Bij mij komt het soms wat later. Dus vandaag niks bijzonders gedaan, maar gister misschien? Of al een paar dagen net op het randje wat dan gaat opstapelen?

4 maanden geleden

Reactie op MOC91

Ja ik doe al tijden niet zo veel meer, omdat ik al vroeg harde buiken had. ...
Ja alleen soms is weinig doen voor je lichaam ook nog te veel ook al vins je zelf dat je niet veel heb gedaan helaas . Maar je kan altijd even bellen soms hebben hun wel goede tips die je kan gebreuken 😊 hopelijk trekken de harde buiken snel weer wat meer weg

4 maanden geleden

Ja heel herkenbaar, ik hoef maar 3 stappen te zetten en dan komt het en blijft her net zo lang tot ik echt ontspannen zit. Soms is het enige dat helpt ook echt gaan liggen...😬

4 maanden geleden

Ja heb ik ook. Bij mijn eerste ook helemaal niet gehad. Nu de tweede zwangerschap bijna constant de laatste weken.

4 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ja heel herkenbaar, ik hoef maar 3 stappen te zetten en dan komt het en bli ...
Jep hier precies zoals jij dit zegt. Heel erg vervelend want lopen / wandelen is geen optie meer.