9 Reacties

4 maanden geleden

Ben vandaag 38 weken, en toevallig vanmorgen opgestaan met harde buiken. Mijn hele bovenbuik voelt echt heel strak aan, en de pijn trekt helemaal door naar me rug. Ik kan niks anders als op mijn linkerzij liggen. Als ik even opsta of beweeg verga ik echt van de pijn. Weet zelf ook niet meer zo goed wat nog normaal is 😅

4 maanden geleden

Ik heb vanaf week 17 al dagelijks harde buiken, ze doen niet zeer maar geven wel een oncomfortabel gevoel. M’n buik spant letterlijk aan, ik zal een foto bijvoegen waarop je kan zien dat bij een harde buik er echt een soort punt te zien is en bij ontspanning gewoon weer mooi rond. (Foto’s zijn van paar weken geleden) Nu richting het einde doen de harde buiken vaal wat meer pijn, heb er vaak kramp in m’n rug bij of een soort menstruatie gevoel in m’n onderbuik.

4 maanden geleden

Eerste zwangerschap geen harde buiken gehad en een gezond meisje op de wereld gezet 😁 dit x helaas wel af en toe en het is erg onprettig, heel strak staat je buik en bewegen voelt oncomfortabel. Je mist niets 😝

4 maanden geleden

Reactie op Mommytobe24x

Ben vandaag 38 weken, en toevallig vanmorgen opgestaan met harde buiken. Mi ...
Ik las net je berichtje, heb je de hele dag harde buiken? Heb je ook nog de verloskundige gebeld?

4 maanden geleden

Reactie op Marritxox

Ik las net je berichtje, heb je de hele dag harde buiken? Heb je ook nog d ...
Ja, normaal gesproken trekt het altijd wel na een paar minuutjes weg, maar vandaag al de hele dag last. Morgenochtend heb ik een afspraak met de verloskundige 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Mommytobe24x

Ja, normaal gesproken trekt het altijd wel na een paar minuutjes weg, maar ...
Wat vervelend, fijn dat je morgen een afspraak hebt staan. Succes!❤️

4 maanden geleden

Ik heb vaak harde buiken, maar ze hebben nog nooit pijn gedaan. Voelt inderdaad hard (bij mij niet altijd mn hele buik, vaak alleen de bovenkant) en irritant. Beetje alsof je opeens geen ruimte meer hebt en wat achterover moet zitten (nu met 38+3). Opstaan is dan ook opeens moeilijk, omdat je dan in principe voorover wil buigen, maar dat kan niet haha. Weken geleden toen ik nog werkte had ik het soms wel een kwartier lang, terwijl internet altijd spreekt over een minuutje. Dat vond ik erg verwarrend. Toen meer gevoel alsof je echt te veel gegeten hebt. Ging dan over als ik even ging liggen.

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 39 weken zwanger en nog nooit een harde buik gehad. Snap je vraag dus helemaal want ik weet ook niet hoe het zou moeten voelen. Maar je bent dus niet de enige!

4 maanden geleden

Volgens mij zijn harde buiken niet perse ergens goed voor hoor dus lekker van genieten dat je ze niet hebt