6 Reacties

3 maanden geleden

Hmm nee dat herken ik niet. Misschien toch even overleggen met de verloskundige ?

3 maanden geleden

Ik zou ook even de verloskundige bellen. Misschien ook wat rustiger aandoen? Heb je een zware bevalling gehad?

3 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Ik zou ook even de verloskundige bellen. Misschien ook wat rustiger aandoen ...
Ja wel redelijk zwaar. 30 uur weeen ongeveer, 2 uur persen en vacuüm pomp en 10 dagen later opeens koorts en na onderzoeken bleek toen placenta rest achtergebleven dus toen nog geopereerd. Zal inderdaad dan even de verloskundige bellen, thanks!

3 maanden geleden

Mijn buik lijkt ook wel dikker dan de eerste dagen na de bevalling. Maar meer qua vet en denk ook dat het komt doordat darmen etc weer op hun eigen plek zitten ofzo? Zou idd zeker even bespreken met de vk over het gevoel van harde buiken. Het kunnen je spieren zijn die overbelast zijn, maar met die achtergebleven deeltjes placenta zou ik het zekere voor het onzekere nemen 😊

3 maanden geleden

Reactie op 1996saskia

Ja wel redelijk zwaar. 30 uur weeen ongeveer, 2 uur persen en vacuüm pomp e ...
Klinkt heel heftig zeg! Kan wel begrijpen dat er dan het eea gaande is in je buik wat ervoor kan zorgen. Ben benieuwd wat de verloskundige zegt!

3 maanden geleden

Heb je toevallig je vk nog gesproken hier over? Ik heb ook veel last van een gespannen buik die alleen maar meer op lijkt te blazen. Denk zelf dat het komt doordat m'n darmen nogal van slag zijn, maar zeker weten doe ik het ook niet.