11 Reacties

23 dagen geleden

Ik weet niet of het voor verstopping kan zorgen, maar de goedkope merken zoals Kruidvat zorgen wel voor heel veel kramp. Ik zou even de ingrediënten lijst bekijken. Ik heb zelf die van Vitalize, daar zit naast vitamine d geen ‘opvulling’

23 dagen geleden

Wij gebruiken van Laveen op basis van Olijfolie. Olijfolie werkt ook goed tegen verstopping, wellicht voor jullie wel handig

23 dagen geleden

Reactie op LaFleur1

Wij gebruiken van Laveen op basis van Olijfolie. Olijfolie werkt ook goed t ...
Hier ook, een succes en nooit geen verstopping gehad :) zeker het proberen waard (en geen toegevoegde rotzooi zoals suiker erin).

23 dagen geleden

Ik gebruik op oliebasis van kruidvat. Nooit ergens last van gehad. Geen verstopping, geen krampen.

23 dagen geleden

Ik gebruik van laveen nu, merkte dat ze bij kruidvat ook krampen kreeg. Laveen is nu trouwens in de aanbieding op hun eigen site en bij Holland &barret, want goedkoop is het niet

23 dagen geleden

Laveen lees ik meer goeie verhalen over, en dank voor aanbieding tip! Ga morgen gelijk even halen 😊

23 dagen geleden

Bij ons vandaag voor het eerst dikkere ontlasting gezien! Ik denk dat het bij m’n zoontje te maken heeft met z’n hapjes!

23 dagen geleden

Wij hebben ook die van Laveen, kreeg ook verstoppingen van die van Davitamon (denk ik).

20 dagen geleden

Wij gebruiken van vitakruid heel blij mee daar gaat ze soms juist van poepen

19 dagen geleden

Op olie basis! Werkte hier heel goed

8 dagen geleden

We gebruiken nu een week de laveen en wat een vooruitgang! Alles zacht en nu ook 2x per dag ipv 1x. Helemaal top, dank voor de tips!