30 Reacties
3 dagen geleden
Hier onze dochter van 15 weken overdag ook alleen maar hazenslaapjes van Max 50 min. Langer lukt echt niet. ‘s nachts slaapt ze wel de hele nacht van 9 tot half 8. Ik weet niet goed of je er wat aan kan doen? Het lijkt hier alsof ze dan ook echt is uitgeslapen. Wel snel weer moe.
3 dagen geleden
Reactie op chanel1996
Hier onze dochter van 15 weken overdag ook alleen maar hazenslaapjes van Ma ...
Ja de ene keer lijkt hij inderdaad uitgerust! Maar een andere keer blijft hij maar in zijn gezichtje wrijven dan is hij nog helemaal niet uitgeslapen
3 dagen geleden
Reactie op chanel1996
Ja herkenbaar.. en dan in bed leggen wil niet. Lastig is het
Klopt, dus dan maar lekker bij me..
Ben blij dat hij nog niet naar de opvang hoeft , maar opa's en oma's.. geen idee hoe ze er daar mee om zouden gaan
3 dagen geleden
Kan de 4 maanden slaapregressie zijn die zich overdag uit. Wij hebben het hier ook bij ons meisje van 16 weken. Kwestie van doorzitten en hersteld zich wel weer, ga ik van uit.
3 dagen geleden
Hier hetzelfde probleem! Ook geprobeerd om hem even te laten huilen, maar is dan juist over de zeik. Slaapt overigens wel daarna verder op m’n borst, dus dan doe ik dat maar zodat hij toch voldoende slaap krijgt overdag. Dit is al zo vanaf het begin trouwens!
Ook in de nacht slaapt hij niet door en komt nog 1x in de nacht. Dit heb ik inmiddels ook maar geaccepteerd
3 dagen geleden
Hier een meisje van 15 weken wat overdag Max 30-45 minuten slaapt…. Weet ook niet zo goed wat te doen🙈
3 dagen geleden
Mijn meisje van 14 weken slaapt ook slecht overdag. Maximaal 45 minuten achter elkaar en soms ben ik dan ook al 45 minuten bezig geweest om haar in slaap te krijgen. Ze wil gewoon niet slapen maar vertoont wel alle vermoeidheidssignalen. ‘s nachts gaat wel beter maar komt ze ook minstens om de drie uur voor voeding en slaapt ook niet altijd daarna goed door.
3 dagen geleden
Reactie op Linnie2024
Hier hetzelfde probleem! Ook geprobeerd om hem even te laten huilen, maar i ...
Ja inderdaad hier exact t zelfde verhaal! Snachts niet door slapen maakt me helemaal niks uit! Maar overdag inderdaad bij me slaapt hij wel dus daar geef k aan toe.
Ik blijf wel z'n bedje als 1e proberen maat uit eindelijk denk ik dan slaap opzich is belangrijker! Dan waar hij slaapt!
3 dagen geleden
Reactie op GelukkigeNachtegaal752208
Hier een meisje van 15 weken wat overdag Max 30-45 minuten slaapt…. Weet oo ...
Moeilijk he.. slaapt ze wel bij jou?
3 dagen geleden
Reactie op SasBij1994
Kan de 4 maanden slaapregressie zijn die zich overdag uit. Wij hebben het h ...
Ja naar het is echt al weken hier! Eigenlijk...heeft hij vanaf week4/5 moeite met waar hij overdag slaapt!
3 dagen geleden
Reactie op lindseyvn92
Ja inderdaad hier exact t zelfde verhaal! Snachts niet door slapen maakt me ...
En ja hier ook al vanaf n paar weken oud dit "probleem:
3 dagen geleden
Hier hetzelfde. Onze dochter van 12 weken is na 45 minuten wakker als ze in haar bedje ligt, soms eerder, en niet meer in slaap te krijgen. Echter is ze wel nog moe. Daarna duurt het des te langer haar weer in slaap te krijgen. Probeer het toch minimaal 1x per dag en anders gaat ze lekker bij me in de draagdoek. Merk dat het stilaan iets beter gaat en minder lang duurt voordat ze in slaap valt dus heb hoop dat het uiteindelijk gaat lukken haar langer en vaker in bedje te hebben. Mijn rug begint het langzaamaan vervelend te vinden het vele dragen.
3 dagen geleden
Och lieverd, je schrijft dit met zoveel liefde voor je kindje. Ik ben ff gestopt met slaapjes in bedje overdag omdat het hier precies hetzelfde was. Werd er zelf zo verdrietig van, ik geniet nog maar gewoon ff van het geknuffel. Soms voel ik me ook wel schuldig hoor want "moet" toch mn kind in bed kunnen laten slapen. Andere momenten denk ik ja joh hoelang zijn ze nog zo klein, als ze aangeeft lekker die nabijheid te willen. Why not🥰 haalt ze tenminste wel die slaapuurtjes voor nu. Bedje slapen zal ze echt wel leren, zeker gezien het snachts ook goed gaat. Ben lief voor jezelf en doe wat je moederhart je ingeeft❤️
3 dagen geleden
Mijn dochter van 16 weken slaapt ook max 40 min als ze weggelegd wordt. Moet er wel bij zeggen dat dat al drama is. Alleen als ze diep in slaap is lukt het wegleggen . Anders begint ze gelijk te huilen.. op de borst ,in mijn armen of in een slaapzak slaapt ze wel met gemak 2 uurtjes.
3 dagen geleden
Reactie op jy6
Mijn dochter van 16 weken slaapt ook max 40 min als ze weggelegd wordt. Mo ...
Heel herkenbaar! Leg je haar ook gelijk bij je als ze wakker word? En is dit al weken het zelfde ook?
3 dagen geleden
Reactie op AnnevdB1991
Och lieverd, je schrijft dit met zoveel liefde voor je kindje. Ik ben ff ge ...
Wat een ontzettend lief bericht! En ik denk net zo...soms zit k huilend met hem op z'n kamer me zelf van alles te verwijten omdat het " me niet lukt" hem daar overdag tr laten slapen
En uur later kan ik weer heel anders denken van..wat maakt mij het uit...ooit! Slaapt hij in z'n bedje..en mis ik de knuffels dan kan ik het weer even los laten maar die emotionele pieken en dalen daarin vind ik zo moeilijk!
3 dagen geleden
Reactie op mvws
Hier hetzelfde. Onze dochter van 12 weken is na 45 minuten wakker als ze i ...
Ja precies Ik blijf het ook elke dag proberen.. er komt een moment.. dan denk je verdomd... we zijn al n uur onderweg!!
3 dagen geleden
Reactie op SasBij1994
Kan de 4 maanden slaapregressie zijn die zich overdag uit. Wij hebben het h ...
Dit is al een hele tijd zo! Ik denk al sinds hij enkele weken was