Hallo lieverds!
Ik wil toch even mijn ei kwijt.. en ben vooral opzoek naar dames die tegen het zelfde aan lopen! Niet perzee naar advies...want ik heb werkelijk alles wel geprobeerd..
Onze lieve lio van 15 weken die krijg ik overdag niet langer dan 30 minuten in z'n bedje.. op z'n kamertje lekker tegen m kletsen inslaap wiegen gaat allemaal prima, leg hem weg rekt zich lekker uit gaan duimen en slaapt, maar klokslag...echtwaar op de MINUUT nauwkeurig 30 minuten.. wakker.
Hem dan opnieuw in slaap krijgen lukt soms wel soms niet..maar dan is het maar weer voor 10 minuten.
Waarna hij dan alleen maar meer over de zeik raakt omdat hij wel moe is..
Meestal doet hij sochtends n half uurtje in z'n bedje smiddags na 2x proberen hou k hem bij me op de borst of draagzak en dan slaapt hij rustig 2 a 3 uur!
Hoe gaan jullie hier mee om? Ik voel me soms echt alsof ik enorm faal.. en mijn eigen mannetje niet begrijp..of dat ik het in het aller begin "verpest" heb doordat ik hem toen regelmatig huilend wel liggend in zn bedje..maar wel troostend inslaap heb laten vallen
Dit huilen duurde overigens maar enkele minuten..
Maar ik heb me nu in mijn hoofd gehaald dat hij daardoor nu overdag niet langer wilt slapen
Snachts overigens zit er meestal 5 a 6 uurtjes tussen, dus dan slaapt hij wel langere tijd achter elkaar in z'n bedje!