11 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op SRos123
Hoe laat je je hcg levels prikken? Kan je dit gewoon vragen bij de huisarts ...
Is dat niet iets wat onze zuiderburen vaak doen? In NL heb ik van niemand gehoord dat ze zomaar even hcg kunnen prikken
2 jaar geleden
Reactie op SRos123
Hoe laat je je hcg levels prikken? Kan je dit gewoon vragen bij de huisarts ...
In Belgi毛 is het normaal dat je na een positieve test een afspraak maakt bij de huisarts en die neemt dan bloed af om je zwangerschap te bevestigen. Je krijgt de uitslag van je bloed enkele dagen later, dus dan weet je wat je hcg level is.
2 jaar geleden
Reactie op Miriamlisanne
Is dat niet iets wat onze zuiderburen vaak doen? In NL heb ik van niemand g ...
Ik heb vandaag gewoon de huisarts gebeld en een doorverwijzing gekregen om hcg te laten prikken
Dit ook doordat ik meerdere miskramen heb gehad en erg onzeker ben
Maar gewoon bellen naar je huisarts en vragen kan zeker geen kwaad
2 jaar geleden
Ik had met 4 weken 52. Ziekenhuis zei tegen mij dat dit erg laag was en dat ze er niet raar van op zouden kijken als t een miskraam is, ze verwachte dat ik ongesteld zou worden. Een kleine week later was het 443. En nu ben ik 7+6 en vandaag een echo gehad en zag er goed uit met een mooi kloppend hartje!馃槉
2 jaar geleden
Dames ik wil jullie graag waarschuwen dat hcg levels niet altijd iets zeggen over of de zwangerschap goed is ja of nee. Bij mijn vorige zwangerschap liep het hcg ook op en de symptomen werden ook steeds heftiger maar het bleek uiteindelijk een leeg vruchtzakje te zijn. Er had zich geen embryo ontwikkeld. Blij voor niks dus. Maak jezelf niet gek en wacht rustig af tot een echo je duidelijkheid geeft, hoe moeilijk het ook is