17 Reacties

3 maanden geleden

Ik plaste onder de douch met een washandje tegen de aangedane plek. Dit hielp echt enorm!

3 maanden geleden

Mijn schaamlip is ook gescheurd en gehecht. Ik had precies zoals jij dat het na een paar dagen ineens veel meer pijn begon te doen. Dit hield een paar dagen aan maar nam toen ook weer af! Geen reden voor gevonden, hoort misschien bij het genezings proces?

3 maanden geleden

Ik had dit ook! Op dag 3 deden ze ineens veel meer zeer. Daarna begon het weer af te nemen.

3 maanden geleden

Dat komt doordat het aan het genezen is! Je zou een peribottle met afgekoelde kamille thee kunnen gebruiken om te spoelen tijdens het plassen.

3 maanden geleden

Dat had ik ook. Nu op dag 7 wordt het minder pijnlijk. Hoort bij het genezingsproces werd mij verteld

3 maanden geleden

Reactie op HCW

Dat komt doordat het aan het genezen is! Je zou een peribottle met afgekoel ...
Dit helpt bij mij echt goed tegen de pijn bij het plassen!

3 maanden geleden

Reactie op HCW

Het plassen doet gelukkig niet super veel pijn. Maar als ik moet plassen en dus op de wc moet kan zitten, trekken die hechtingen zo erg 😢 dat ik erna amper nog bij de bank kom lopend

3 maanden geleden

Ik had er ook erg last van! Ik heb toen af en toe even zonder iets op bed gelegen zodat het allemaal even goed kon luchten. Dat heeft mij heel goed gedaan !!

3 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Het plassen doet gelukkig niet super veel pijn. Maar als ik moet plassen en ...
Dat had ik ook, wat een ellende hè. Gister zijn de hechtingen verwijderd, dat heeft echt geholpen.

3 maanden geleden

Heb ik ook gehad

3 maanden geleden

Met Detol schoonmaken halve dop Detol 3 dopjes lauw warm water na 1 week voel je je beter ik ben op 17-7 bevallen en op 25-7 had ik al geen last meer van me hechtingen

3 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Het plassen doet gelukkig niet super veel pijn. Maar als ik moet plassen en ...
Fijn dat het plassen niet veel pijn doet! De kamille spoeling doe je tijdens het plassen, maar kan ook verzachtend werken voor de heling, dus niet alleen voor pijn bij het plassen!

3 maanden geleden

Reactie op HCW

Heb ik ook gedaan, heeft mij erg geholpen

3 maanden geleden

Reactie op rs2024

Met Detol schoonmaken halve dop Detol 3 dopjes lauw warm water na 1 week vo ...
Met Dettol?! Zou ik zeker niet doen, alleen water is voldoende of wellicht afgekoelde kamillethee. Ik heb alleen water gebruikt in de peribottle en na 5 dagen had ik er al geen last meer van. Wel steeds na elke keer plassen heel goed spoelen en droogdeppen.

3 maanden geleden

Ik gebruik sinds een paar dagen ook katoenen maandverband, dat scheelt ook een hoop gebroei en dus irritatie!

3 maanden geleden

Ja na een paar dagen gaat het wat meer trekken en prikken. Bij mij hielp af en toe even zonder onderbroek op bed liggen en eventueel koelen met een compres. Op een harde ondergrond zitten ook al klinkt dat tegenstrijdig.

3 maanden geleden

Ja is normaal hoor! Als ze het hechten is het gezwollen en die zwelling neemt af, maar daardoor kan het wel gaan trekken. Afgekoelde kamillethee om te spoelen tijdens het plassen kan echt fijn zijn (überhaupt gewoon onder de douche plassen met de straal er wat op) en drogen aan de lucht kan heel fijn zijn.