23 Reacties
3 maanden geleden
Ik had precies hetzelfde, ik nam heel veel paracetamol en de pijn was daardoor weg. Na 2,5/3 weken was de pijn wel echt weg gelukkig.
3 maanden geleden
Reactie op baby4july2024
Ik had precies hetzelfde, ik nam heel veel paracetamol en de pijn was daard ...
Ja ik doe ook iedere 6 uur ook paracetamol, deed ook ibuprofen maar wilde daar ook weer niet te lang aan zitten. Maar twijfel om er misschien toch weer mee te beginnen…
3 maanden geleden
Bij mijn eerste had ik ook een knip, wat een hel die pijn en ongemak! Ik gebruikte paracetamol en ibuprofen, vooral die laatste haalde de scherpe ramde eraf. Na 2 - 3 weken werd het wel echt beter, wat een ellende he... had je een makkelijkere bevalling gegund .... las dat je meisje ook in het ziekenhuis had gelegen? Hopelijk kunnen jullie nu eens snel gaan genieten samen. Onthoud dat het echt beter wordt!! 💪🏻🩷
3 maanden geleden
Reactie op DaanSW
Bij mijn eerste had ik ook een knip, wat een hel die pijn en ongemak! Ik ge ...
Ik moet echt nog even doorzetten dus! En toch die ibuprofen er weer ff bij dan 🫣
Nou, we zijn net ontsnapt aan een opname. Zondag moest ze naar het ziekenhuis om bloed te prikken ivm geelzucht en was de waarde op het randje. (grens 360 en zij had 359)
En ivm dat slechte herstel mocht ik niet mee naar het ziekenhuis 😭😭
De dagen erna ook bloedprikken maar dat kon gelukkig gewoon thuis en inmiddels is ze qua waarde uit de gevarenzone en trekt haar kleur helemaal bij sinds vandaag! Ook is ze veel levendiger 🩷
3 maanden geleden
Neem vooral paracetamol.
Mijn verloskundige en kraamzorg staan versteld hoe goed het allemaal geneest bij mij, ik slik arnica tabletjes en hoop ergens dat het daardoor komt. Baad het niet, dan schaadt het niet iig
3 maanden geleden
Ibuprofen werkt meteen ontstekingsremmend. Of het dan ook ontstekingswerend is weet ik niet maar ik heb een combi genomen van 2 paracetamol met 1 ibu en zo op advies van de kraamhulp een spiegel opgebouwd, whatever that means. Uiteindelijk heb ik alleen echt last gehad van het knoopje aan het uiteinde van de doorlopende hechtingen. Natuurlijk was zitten een beetje ongemakkelijk maar echt pijn deed het niet.
3 maanden geleden
Vervelend hé!
Niet helemaal een positief bericht waar je nu op zit te wachtrn waarschijnlijk maar ik was er na 4 weken vanaf, duurt voor jou nog even maar uiteindelijk word het beter 🙈 Je doet inderdaad al alles wat je kunt doen.
Ik deed die Aryana druppels ook door het water waarmee ik spoelde na elk toiletbezoek! Geen idee of het beter werkt dan kamille thee maar wellicht te proberen.
Succes nog!😘
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik moet echt nog even doorzetten dus! En toch die ibuprofen er weer ff bij ...
Ja gewoon nemen hoor, je hoeft niet onnodig pijn te leiden, het is allemaal al erg genoeg haha.
He bah wat een ellende zeg.. en wat sneu voor dr, gelukkig gaat het beter maar wat moet je je slecht hebben gevoeld dat je niet mee mocht! Bedenk dat alle keuzes die je hebt gemaakt ik het belang van je meisje zijn geweest, hier kon je gewoon echt niks aan doen.. heel fijn dat het nu in ieder geval wat beter gaat dan. Nu jij nog herstellen, maar dat gaat ook gebeuren, het is allemaal nog maar kort geleden dus geniet van de kleine momenten, het vele knuffelen en erop uit gaan dat komt weer!
3 maanden geleden
Reactie op DaanSW
Ja gewoon nemen hoor, je hoeft niet onnodig pijn te leiden, het is allemaal ...
Ooo ik kon echt alleen maar huilen, voelde me echt geamputeerd. M’n hart was gebroken… maar inderdaad, uiteindelijk is het beter want m’n herstel had alleen maar achteruit gegaan en daar schiet je ook niks mee op.
In geval opname was ik natuurlijk wel mee gegaan naar het ziekenhuis maar de verloskundige wilde me niet onnodig de deur uit hebben. Ik kon haar overigens wel wat aan doen, toen ze dat zei 😂
Maar idd, nu lekker van elkaar genieten 🩷
3 maanden geleden
Probeer op een harde ondergrond te zitten, als je dat niet hebt dan op een broodplank/snijplank zitten. Is niet heel comfortabel maar wel goed voor je wond zodat het niet gaat “hangen”.
3 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Probeer op een harde ondergrond te zitten, als je dat niet hebt dan op een ...
Oja, dat is well een goede. Probeer nu wel af te wisselen met de keukentafel, de bank en dan verschillende houdingen of juist liggen zodat er ff helemaal geen druk is. Maar een snijplank had ik nog niet aan gedacht!
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Oja, dat is well een goede. Probeer nu wel af te wisselen met de keukentafe ...
Ja is niet heel vrouw vriendelijk maar goed voor je herstel.
Geniet je van je meisje?
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ja zeker maar vind het wel heel heftig wat er zo in 2 weken tijd op je af k ...
Ja dat kan ik me voorstellen. Helemaal je eerste en je doet het alleen. Vind dat echt knap. In m’n werk ook een Bam moeder gehad.
Ja hier is Robbie zondag al 4 weken. En wij mogen echt niet klagen. Hij slaapt sinds dag 1 al in zn eigen bedje. Geen krampjes, geen slapeloze nachten. En hij is heel relaxt en lief. Z’n broer is een mega trotse broer en het gaat eigelijk allemaal vanzelf. Waar ik bang voor was van niet.