14 Reacties
één maand geleden
Ik had het na de bevalling ook echt heel erg koud. Tijdens de bevalling ook niet echt gegeten, dus ook geen voedingsstoffen binnen om het warm te krijgen😊 Toen ik weer meer ging eten kreeg ik het langzaam aan weer warm
één maand geleden
Ja heb ik ook! Wilde ik ook al een keer hier vragen maar laatste dagen is het minder. Zo gek, hiervoor sliep ik altijd alleen in een string onder de dekens, nooit koud. Nu lig ik soms snachts met een lang slaapshirt aan in bed nadat ik de kleine heb gevoed en lig ik echt te rillen en wakker van de kou, dan doe ik mijn (dikke) badjas er nog over heen aan en nog steeds koud!
één maand geleden
Ja ik heb dit ook!! Vooral ‘s nachts na de voeding (ik geef de borst). Lig dan met wollen sloffen, dubbele pyjama en kruiken onder een dekbed, bizar echt. Ik vraag me ook af waar dit aan ligt, energietekort denk ik?
één maand geleden
Oh gek ik heb het net omgekeerd, altijd maar puffen en zweten. Enige moment dat ik het zo koud was was helemaal in het begin van de zwangerschap tussen week 6 en 12 🙈
één maand geleden
Check even of je een b12 tekort hebt. Misschien stroomt het bloed niet naar je voeten of handen toe
één maand geleden
Reactie op karlijns91
Ja ik heb dit ook!! Vooral ‘s nachts na de voeding (ik geef de borst). Lig ...
Hier ook zo, ik had zelf het gevoel dat het met de borstvoeding te maken heeft, zou dat kunnen? Alsof ik heel veel warmte verlies door de blote borsten of zo 🤣. Wel raar, bij de eerste geen last van gehad en die is in de winter in NL geboren en dat huis was ook echt heel koud, maar toen juist veel gezweet. Nu woon ik in het buitenland en hier is het altij 30+ graden overdag en snachts warmer dan 23 graden. We hebben geen airco, en nu heb ik het altijd koud snachts 😅 vreemd.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Hai! Is heel normaal hoor!
In je hypofyse worden je hormonen geregeld en di ...
Oh interessant! Gaat dat vanzelf weer over of kun je er ook iets aan doen?
één maand geleden
Reactie op Inge Gomez - Kooi
Hier ook zo, ik had zelf het gevoel dat het met de borstvoeding te maken he ...
Ik geef kunstvoeding en ik heb het ook dus denk het niet!
één maand geleden
Reactie op karlijns91
Oh interessant! Gaat dat vanzelf weer over of kun je er ook iets aan doen?
Voor zover ik weet kunnen gezond eten en beweging hier bij helpen en ook je stressniveau laag houden. Geloof dat te hoog cortisol roet in het eten gooit bij hormonen.
Maar het heeft hiernaast ook gewoon tijd nodig, er is nogal wat gebeurt in het lichaam! ☺️
één maand geleden
Ik heb het tegenovergestelde. Ik geef borstvoeding maar ik heb het veel sneller warm dan normaal. Slaap zonder deken en hoef maar iets te doen of het zweet breekt me uit