9 Reacties

5 maanden geleden

Hier ook heel veel last van 10 maanden toen ie voor t eerst ging nu bijna een jaar en nog veel last hier gaat ie ook maar 1x in de week het is lastig dat ze t besef er nog niet van hebben dat we terug komen😢 hoe is het als ie daar is heeft ie t wel nr zn zin? Gaat slapen goed ect?

5 maanden geleden

Reactie op Jillanna123

Hier ook heel veel last van 10 maanden toen ie voor t eerst ging nu bijna e ...
Moeilijk hè? Ik vind het zo sneu. Verder gaat het heel goed op het KDV. Het is echt alleen bij het weg gaan. Na een paar minuutjes is het goed en gaat hij lekker spelen en is hij heel vrolijk. Dus het is echt het wegbrengen (en als ik hem ophaal komt hij vaak huilend op me af gekropen en als ik hem dan oppak is het weer goed 🥰) Hoe gaat het bij jou verder op de opvang ? Is hij verder blij en alleen verdrietig met wegbrengen?

5 maanden geleden

Moeilijk hè? Ik vind het zo sneu. Verder gaat het heel goed op het KDV. He ...
Echt net alsof ik mijn verhaal lees jaa hij heeft het echt naar zn zin daar als ik eenmaal weg ben maar pfff om weg te lopen en dan hem op de gang nog horen krijsen is zoo sneu😢😢

5 maanden geleden

Hoi! Heel herkenbaar wat je schrijft 😢 vorige week huilde mijn zoon al toen ik de opvang binnen liep….ik dacht ik moet omdraaien…..wat je schrijft het is hartverscheurend. Helaas geen tips vanuit mij maar alleen een stukje herkenning. Ik lees de tips graag mee😊

5 maanden geleden

Hier ook, gaat nu steeds beter. Afgelopen keer alleen wat jammeren. Geef het dus wat tijd!

5 maanden geleden

Werkt het misschien als je, je kinde zelf naar binnen laat stappen/lopen aan je hand? Dat je kindje een vorm van controle heeft?

5 maanden geleden

Reactie op lyla105

Hier ook, gaat nu steeds beter. Afgelopen keer alleen wat jammeren. Geef he ...
Bij ons hielp trouwens om hem aan een leidster te geven, waar hij overzicht had over wat er gebeurde. Verder helpt het als ze hem afleiden als ik wegloop.

5 maanden geleden

Hier hielp het om hem aan tafel te zetten naast een juf. Kon hij eerst even 5 minuten kijken en daarna de hele dag blij op de opvang! Ik merk erg verschil per leidster hoe mijn zoontje nu reageerd, maar hij heeft ook een aantal weekjes alleen naar gehuild bij het weggaan

5 maanden geleden

Hier ook sinds enkele weken. Afgelopen week heel verdrietig. Ik geef hem altijd aan een van de leidsters en die proberen hem dan af te leiden. De rest van de dag gaat het dan gewoon goed en hij is heel blij als ik ‘m weer ophaal 😁