29 Reacties

4 maanden geleden

Ik ken je gevoel. Ik vond het inleiden juist heel fijn. Werd er ook onzeker van of ze het nog goed had in mijn buik. Als tip wil ik je wel meegeven, blijf in beweging. Hierdoor kwamen mijn weeen sneller op gang. Was tip van de gynaecoloog

4 maanden geleden

Bij mijn eerste had ik ook een ballonnetje gekregen. De volgende ochtend moest ik mij melden in het ziekenhuis. Toen had ik 3cm ontsluiting. Bij mij hebben ze toen eerst een paar uur gewacht en kwam het vanzelf op gang. Zat toen binnen een paar uur op 6 cm. Helaas daarna ging het niet verder en toen hebben ze wel m’n vliezen gebroken en na 2 uur wachten weeenopwekkers gegeven. Bij mij hebben ze het dus aardig rustig aan gedaan en dat vond ik zelf wel prettig.

4 maanden geleden

Reactie op Babynummer2-2024

Ja als de baby goed reageert op de ballon mag ik gewoon naar huis, moet er ...
Oh wat spannend dan wel als het de vorige week zo snel ging. Wordt je nu eerder ingeleid dan als jet vorige keer wel spontaan op gang kwam? Goed in de gaten houden en als je niet vertrouwd inderdaad! Heel veel succes morgen ook 🍀🫶🏼

4 maanden geleden

Reactie op xsheroon

Oh wat spannend dan wel als het de vorige week zo snel ging. Wordt je nu ee ...
Ja bij de vorige was ik bijna 41 weken en zou ik die ochtend een ballon krijgen en besloot ze ineens toch maar snel spontaan te komen, en nu ben ik morgen precies 39 weken, dankjewel!

4 maanden geleden

Het is ineens uit zichzelf begonnen de weeën. Lig nu in het ziekenhuis sinds half 8

4 maanden geleden

Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat, mogelijk zit je nog volop in de weeen en ben je totaal niet met deze app bezig wat ik me ook helemaal kan voorstellen!:)

4 maanden geleden

Reactie op eeeeeeeeva1993

Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat, mogelijk zit je nog volop in d ...
Hee de weeen begonnen de avond ervoor al en ben bevallen om 1:07 💙

4 maanden geleden

Reactie op savagex1998

Hee de weeen begonnen de avond ervoor al en ben bevallen om 1:07 💙
Hoe was je ervaring met de inleiding deed het te erg pijn heb je pijnstilling ingenomen ?

4 maanden geleden

Pfff morgen wordt ik doorgeleid, er is al een beetje ontsluiting en gebroken vliezen. Vandaag keuze gemaakt om dan morgen te kiezen om te starten. Kan niet wachten en tegelijk zenuwachtig….. wel raar idee dat de volgende keer dat we terugrijden vanuit het ziekenhuis naar huis er in de maxicosi ons kindje zit