7 Reacties
20 dagen geleden
Zeker, mijn jongen drinkt de laatste tijd zelfs meer (7 flessen van 200). CB zegt dat het prima is, het is een grote jongen en hij groeit in zn eigen lijn. Wat geef je?
20 dagen geleden
Hier een hongerige man sinds een paar dagen. Kwam gister ook ineens weer voor nachtvoeding, terwijl hij ook een hapje krijgt nu dacht ik dat het wel oke zou zijn.
Hier zegt CB alleen dat we niet over die liter kv heen moeten gaan. Dus wel gek dat dag zulk tegenstrijdig advies is met jullie CB. Ik kom nu nog wel uit.. 2x240 2x200 en dan bijvoorbeeld indien nodig. Of een nachtvoeding van 100 maar ik vind het wel lastig.
20 dagen geleden
Hij is 19 weken. Ik denk ook een groeispurt. Ik las ook altijd over de litergrens maar CB hier geeft aan dat dat achterhaalt is, lastig die verschillende adviezen. Maar mijn uitgangspunt is dat mn kleine geen honger hoeft te hebben en dat nog niet voldoende uit vaste voeding kan krijgen. Ik vind het een geruststelling dat ik lees dat er meer kleintjes zijn die honger hebben.
Hier kruidvat voeding dus als dit nog langer duurt overweeg ik een andere voeding.
20 dagen geleden
Reactie op Kersepitje2022
Hij is 19 weken. Ik denk ook een groeispurt. Ik las ook altijd over de lite ...
Oh goed om te weten dan ga ik me er ook niet te druk om maken als hij er eens overheen gaat. Vannacht weer geen nachtvoeding dus ga hem gewoon 4x240 aanbieden