615 Reacties

4 maanden geleden

Yes yes, mama van het jaar hier. We moeten zo naar de huisarts en ik ben compleet aangekleed, opgemaakt, haren gedaan en gegeten voordat Lina wakker was 😁

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Yes yes, mama van het jaar hier. We moeten zo naar de huisarts en ik ben co ...
Succes bij de huisarts!

4 maanden geleden

Reactie op Guchi

Succes bij de huisarts!
Thank you ♡

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Succes en hopelijk word je gehoord nu!

4 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Succes en hopelijk word je gehoord nu!
Ja, hoop het ook. Het erge is dat het er nu dus echt veel beter uitziet. Voor Lina fijn maar voel me zo rot dat ik heb lopen echt gisteren en dat het nu lijkt of er niks aan de hand is 😶

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Succes! Hopelijk krijg je antwoorden & kun je je verhaal kwijt!

4 maanden geleden

De kleine man heeft gewoon van 22.00-6.00 geslapen! ❤️

4 maanden geleden

Wel 2 keer eruit gemoeten vannacht, maar de mannen slapen hier nog eventjes. Kon ik rustig douchen en ontbijten. Heerlijk gewoon!

4 maanden geleden

Onze kleine meid heeft geslapen van 23:30 tot 7:30🤩 happy mom!

4 maanden geleden

Hier ook een blije mama, laatste fles was om 22:00 en om 6:00 werd ze pas wakker voor de volgende fles 😍 Jammer dat ik dan weer veel te laat ging slapen en dus alsnog maar 4,5 geslapen heb. Ik schrok namelijk om 5 uur wakker en rende meteen naar haar kamer om te kijken of ze nog wel ademde. 😶 Daarna lag ik er toch op dat ze ieder moment wakker zou worden. 😅

4 maanden geleden

We hebben een manier gevonden om toch samen te eten zonder dat ik de doperwten in me bh heb of zit te voeden. Op de achtertafel de kleine op het verschoonkussen leggen en erbij gaan zitten met het bord eten😁 kleine happy, wij happy🩵

4 maanden geleden

Samen op bed liggen. Kleine meid wil vandaag anders niet slapen

4 maanden geleden

Lekker op de camping zitten om alles op te zetten voor het naseizoen. Ik heb ons meisje vast om lekker rustig te houden. Besefmoment hoeveel er kan veranderen in 1 jaar. Vorig jaar reden we de camping op voor het naseizoen 3 dagen na een miskraam te hebben moeten opwekken en nu reden we de camping op met ons meisje van 8 weken

4 maanden geleden

Gisteren amper kunnen drinken en kroelen door de autoreis terug naar huis van vakantie. Vandaag mama buffet 😁

4 maanden geleden

Sinds gisteren lacht onze dame bewust. Vandaag ook genieten van heel veel bewuste lachjes😍

4 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Sinds gisteren lacht onze dame bewust. Vandaag ook genieten van heel veel b ...
Heerlijk hè! Ik was vanmiddag in de stad en Lina was erg onrustig dus haalde haar even uit de wagen voor een knuffel. Gelijk een hoop bekijks natuurlijk. Ben ik tegen haar aan het praten en onder iedereens ogen en kreeg ik de ene grote lach, na de andere. Iedereen gesmolten door die kleine meid 😍

4 maanden geleden

Uit eten geweest met m'n ouders, ben te voet gegaan zodat ik een wijntje kon drinken 🤭 Tijdens het eten werd baby een beetje onrustig, dus ik heb hem voor de zekerheid niet in de kinderwagen, maar in de draagzak gedaan op de terugweg. Helemaal in dromenland 🥰 Maar goed, én lekker gegeten, én 2 wijntjes gedronken, én een slapende, tevreden baby. Top avond!

4 maanden geleden

Vanmiddag voor het eerst wezen lunchen buiten de deur met zijn 3e, broodje carpaccio en een glas rosé. Vanavond bij mijn broer aan de barbecue. Zo fijn om na drie weken eindelijk de uitstapjes te maken waar ik zo van heb gedroomd. 😍

4 maanden geleden

Lina geeft geslapen van 23:00 tot 7:30, waarvan ikzelf 7 uurtjes meegepakt heb. Na haar fles regen het lachjes, wat een schatje 😍

4 maanden geleden

M’n vriend die me heeft door laten slapen vannacht, waardoor ik aan 1 stuk door heb kunnen slapen van 23:30 tot 09:30! Heeerlijk, en ik heb er niet eens om hoeven vragen 🥰