615 Reacties
4 maanden geleden
Vanochtend m'n nagels laten doen, precies tussen 2 voedingen in.
Baby heeft heel de afspraak liggen slapen 🥹👌🏼
(Geen idee hoe ik het anders had gedaan, waarschijnlijk met 3 nagels en een flinke baal-bui naar huis, maar dan was het m'n eigen schuld. Beetje risicovolle afspraak 🤭)
4 maanden geleden
Man komt thuis van z'n werk, ik was met baby in de keuken (ik aan het koken en hij in de Stokke), man pakt hem eruit en zegt "pfoe, heeft ie gekakt?"
Ik zeg "Tja uhm, zou kunnen, geen idee 🤷🏻♀️"
Hij kijken, voltreffer van de navel tot het stuitje.
Ik zeg "Oh schat kan jij die ff doen? Ik sta hier bij al die pannen.."
Alsof ik niet allangggg had gezien wat voor kreungezicht baby 3 minuten eerder trok 🤣🤭
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Man komt thuis van z'n werk, ik was met baby in de keuken (ik aan het koken ...
Hahahaha ik moet hier heel hard om lachen😂😂😂
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Zo lief als ze bij je liggen in de love to dream he, met die handjes zo gev ...
Jaa zo lief 💙 normaal wilt die alleen slapen boven in bed maar gisteren & vandaag is die niet zo in de hum & slaapt die heerlijk bij mama!
Kan helemaal niks 🤣 maar dat heb ik er 100% voor over haha
4 maanden geleden
Reactie op Charis91
Jaa zo lief 💙 normaal wilt die alleen slapen boven in bed maar gisteren &a ...
Haha ja lekker hè, Lina slaapt vaak ook het beste gewoon in bed dus laat haar eigenlijk alleen bij mij slapen wanneer ze wel korter kan slapen omdat ze bijna moet eten ofzo. Maar is zooo lekker ♡
Na de osteopaat is ze wel altijd uitgeschakeld en dan laat ik haar lekker op me slapen, dan lig ik wel echt 3 uur op de bank met die kleine meid op me… zalig 😄
4 maanden geleden
Een manier vinden waarop je kleintje rustig wordt🥰 is me vandaag gelukt of het morgen werkt......
4 maanden geleden
Jaaa ben helemaal trots... Mijn kleine ventje is zelf in zijn bedje in slaap gevallen🤗. Hij gaapte wat, keek even beetje rond en opeens was hij in dromenland. en hij slaapt nu al een uurtje. Hoop zo dat het hem lukt om er nog een paar uurtjes aan vast te plakken. Maar het begin is er, normaal ben ik er 1 of 1,5 uur mee bezig 😅
3 maanden geleden
Voor het eerst maar één "echte" nachtvoeding ipv twee, heb weken niet zoveel slaap gehad! Zo fijn ✨
En dan nu meteen in paniek dat onze gezellige live borstvoeding momentjes in het gedrang komen 😂
3 maanden geleden
De osteopaat, de kamillethee, de venkelthee en de waterdruppels ipv olie hebben zijn werking🥰 kleine aap slaapt voor nacht nr3 van 22 tot 6 en slaapt nu nog heerlijk. Wat een ander kind is het geworden zo tevreden en amper nog krampjes💙
3 maanden geleden
Baby kreeg om 19.30u z'n fles en heb ik om 20.00 naar bed gebracht.
Ik ging om 22.30 naar bed.
05.30 werd meneer pas weer wakker 😱
Fles gegeven, luier verschoond, teruggelegd en nu schrok ik om 09.00 uur wakker omdat m'n slaapkamerdeur dicht was.
Ik dacht "Zo hoor ik hem toch niet!!" en toen pas zag ik dat m'n man er al uit was.
Die 2 liggen samen heerlijk op de bank en hebben mij laten slapen 😭
Kan wel janken
3 maanden geleden
Ik zag zo op tegen de kinderverjaardag van vanmorgen. De drukte, lawaai, iedereen voor dat koppie te koekeloeren… zag het helemaaaaal niet zitten.
Maaaaaarrrr het was zo gezellig! Ben er 3 uur geweest, ze was het zoetste kind van de verjaardag. Rondkijken, kletsen, lachen, eten, slapen, ze heeft het zooo fantastisch gedaan!
Op de terugweg viel ze in de auto weer in slaap, thuis in haar bedje gelegd en toen heeft ze nog 2,5 uur geslapen. Eigenlijk veel te lang tussen de voedingen (bijna 5 uur) maar denk dat ze wel even wat te verwerken had. 😂
Hier in huis is het altijd stil. 🫣
Wat ben ik trots op mijn lieve lieffie! 🩷
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik zag zo op tegen de kinderverjaardag van vanmorgen. De drukte, lawaai, ie ...
Hee sorry, beetje ongevraagd advies! Maar met een dikke winterjas aan in de autostoel is niet veilig. Hoe strak je hem ook aantrekt als je borst veert de jas in zeg maar, waardoor de gordel nooit straks genoeg kan. Je loopt zelfs kans dat je kindje er dan uit vliegt.
https://www.oudersvannu.nl/baby/kind-in-autostoeltje-winterjas-uit~37a2392