615 Reacties

3 maanden geleden

Gewoon, als je een nieuw pakje aan doet en het m zo geweldig staat馃グ mee op de foto geweest voor z鈥檔 pasfoto voor z鈥檔 ID kaart, en vervolgens complimenten krijgen hoe sterk ie in z鈥檔 nek is, hoe alert en hoe leuk t m staat馃グ

3 maanden geleden

Lag net naast mijn toetie, ging hij met mijn haren spelen, lief lachen en zijn tong uitsteken. Het was zo een zoet moment dat we deelde 馃ス馃┑

2 maanden geleden

Ons meisje krijgt de laatste voeding uit een flesje ipv de borst voor de nachtrust. Nu kwamen er gisteren 2 handjes aan de fles tijdens de voeding alsof ze wilde zeggen ik kan het zelf mama. En nu ligt ze naast me in bed te glimlachen en te friemelen

2 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Hahaha, om deze reden is het babynestje hier inmiddels al het kattennestje ...
Ja verdorie, onze katten hebben zo ook een heel luxe mandje tegenwoordig 馃槀

2 maanden geleden

Dochter heeft ontdekt hoe ze bellen kan blazen en vindt dat fantastisch. Ze gaat de hele dag vrolijk door en daar geniet ik echt van 馃グ

2 maanden geleden

Het heerlijkste moment van de dag vind ik als mijn kleine net haar laatste voeding van de dag heeft gehad om 2300 en dat ze half slapend bij me ligt uit te buiken. Ze is nu drie maanden en knuffelt niet echt meer met me ze is te druk met het ontdekken van de wereld. Maar op dat moment ligt ze heerlijk bij me en daar kan ik zo van genieten馃グ

2 maanden geleden

Reactie op Veer27-07

Het heerlijkste moment van de dag vind ik als mijn kleine net haar laatste ...
Hier ben ik het zo mee eens 馃槏馃槏

2 maanden geleden

Vandaag met zn allen wezen zwemmen bij een subtropisch zwembad. De oudste heel erg genoten maar de kleine ook. Lekker in een swimtrainer op zijn buikje in het water gedobberd! Meneer zag te veel om te slapen. Zijn er ruim 2,5u geweest. Geen ontevreden geluid gemaakt. Op een gegeven moment wel een kort dutje bij papa en mama op de arm maar dat was 10 min max. Mama heeft ook heeeel erg genoten van al haar mannen鉂わ笍. Alleen aankleden was wel krijzen maar dat was ook echt koud馃槄

2 maanden geleden

Dat je te lieve schattige baby vlak voor het voeden opeens in een monstertje verandert, wild zoekend naar je tepel. Echt vreselijk schattig 馃グ

2 maanden geleden

Voor t eerst bijna zonder wiegen in slaap gevallen馃ス Hij valt in de auto wel zo in slaap, maar andere slaapjes moet ie in slaap gewiegd worden en vecht er dan ook tegen, nu was ie al veel te lang wakker, en onrust, dus hup naar boven toe, geprobeerd te voeden wat alleen maar meer geschreeuw veroorzaakte. Uiteindelijk tot rust gewiegd, toen wou ie lekker tegen mij aan hangen (wil ie ook niet vaak馃ゲ), automatisch wat aan t wiegen, uiteindelijk gestopt en hij is zo heeeeerlijk in slaap gevallen! Ff best een beetje trots, en hoopvol dat dit misschien 1vd 1e keren in slaap vallen is zonder hele tijd wiegen?馃馃徎 Slaapt inmiddels 40min en al minstens zoveel trotse zachte kusjes op dat heerlijke koppie van m馃グ