615 Reacties

2 maanden geleden

M'n zoontje van anderhalf die nu net als z'n broertje ook weer heerlijk baby wil zijn🥰 Ook weer lekker kroelen en in de armen liggen, flesje willen, maar ook in de babygym gaan liggen 😂heerlijk! Oh en zo lief, z'n broertje begon wat te jengelen, komt m'n oudste aanlopen met z'n speentje "peen!?". Echt ik word een mega softijsje van m'n jongens 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

De doperwten in je bh hebben, omdat meneer tijdens het eten ook honger had. ...
Hier lag er laatst Tagliatelle in de kleine zn nek. Viel van de vork🤣 en gister kroket korreltjes op zn buik🤭

2 maanden geleden

Reactie op KMG

Hier lag er laatst Tagliatelle in de kleine zn nek. Viel van de vork🤣 en g ...
Oh ik heb ook al saus enzo geknoeid. Hadden ze maar in bed moeten liggen 😂

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Hoe de kleine vent zijn kont optilt en dan een grote mannen scheet laat (br ...
hihi zooo herkenbaar hier😆😆

2 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

Ons meisje die in slaap valt in de Newborn zit van de eetstoel. Dus optille ...
O de onze heeft ook van die zuchtjes. Dat is echt m’n favoriete geluid 🥰

2 maanden geleden

Vandaag ons jochie weer gewogen. Eindelijk 3 kilo (hij is dysmatuur geboren)! Op naar de 4 😄. En we zijn van 8 naar 7 voedingsmomenten gegaan en nu ligt ie al sinds 7 uur heerlijk in z’n cosleeper te snurken 😴

2 maanden geleden

Gewoon trots op mijn lieve kleine binkie met z’n heldere blik.. Alleenstaande mama van 20 maar wat geniet ik, dit had ik nooit willen missen. Blijf nog even klein lieve Dexx 🩵

2 maanden geleden

Reactie op Marritxox

Gewoon trots op mijn lieve kleine binkie met z’n heldere blik.. Alleenstaa ...
Wat een haar😍

2 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Wat een haar😍
Hahaha ja voor 4 weken echt een hele bos 🤣🤭

2 maanden geleden

Papa de melkvlekken in zijn shirt en een verdwaalde spuugdoekje in zijn broekzak. Mama ruikt naar melk, stroop/suiker (papa had pannenkoeken gemaakt) en heeft haren om aan te trekken. Maar ik als kleine vent van de familie zit er goed bij in me mooie pak, volle buik, schone luier (voor hoelang) en big Smile op me gezicht🥰

2 maanden geleden

Als ik hem in de draagzak heb voel ik me zo gelukkig, als hij op mijn borst in slaap valt🥰. Hoe hij geniet onder de douche met papa😍 De lieve geluidjes die hij maakt.🥹 Zijn glimlachjes.🥰💙

2 maanden geleden

Lig voor het eerst na de bevalling weer lekker in bad, baby slaapt lekker in z’n bedje, babyfoon erbij. Heerlijk even genieten. 🥰

2 maanden geleden

Voor het eerst een ochtendje echt voor mezelf: nu eerst ergens koffie drinken met een lekker taartje en daarna naar de kapper!

2 maanden geleden

Ik vind dat uitrekken zo leuk 🥰. Met van die arrogant opgetrokken wenkbrauwen en een oooooo mondje 🥹

2 maanden geleden

Heerlijke positieve energie, dit topic! Onze zoon moest gister breed glimlachen in bad. 😀🩵🩵

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik vind dat uitrekken zo leuk 🥰. Met van die arrogant opgetrokken wenkbrau ...
Haha ja dat oooooo mondje 😍😍😍

2 maanden geleden

Geen woorden nodig, de foto zegt genoeg ♡

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik vind dat uitrekken zo leuk 🥰. Met van die arrogant opgetrokken wenkbrau ...
Ik noem dat altijd “de diva”

2 maanden geleden

Ik ben blij dat het koeler is 🥹. Mijn zoontje is echt een kachel. Had alleen Rompers aan en kwam als een tomaat uit de draagzak. Dit is een stuk aangenamer en nu kan ik wandelen zonder te smelten 😍

2 maanden geleden

Genieten dit! Zou zelf ook wel zo lekker willen slapen 🙈🙈