615 Reacties
2 maanden geleden
Vandaag waren mijn ouders voor de 2de keer op bezoek. Vorige keer vond ik dit een hell 2 dagen na keizersnede. Vandaag genoten! Heerlijk met zijn allen naar de ijssalon gewandeld, ijsje gegeten en de kleine vent sliep heerlijk in de wagen🩵🥰😍
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Heb er al heel vaak aan gedacht maar ik weet niet zo goed hoe ik dat aan mo ...
Dat is wel een uitdaging inderdaad alleen 🙈 wij doen dat hier samen maar zou ook niet weten hoe ik dat alleen zou moeten doen.
Misschien een x samen doen, je moeder die je kan helpen? 😊
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Heb er al heel vaak aan gedacht maar ik weet niet zo goed hoe ik dat aan mo ...
Ik zag hier een handige manier om het alleen te doen (zelf nog niet geprobeerd)
https://www.24baby.nl/baby/verzorging-baby/douchen-baby/
2 maanden geleden
Reactie op Charis91
Dat is wel een uitdaging inderdaad alleen 🙈 wij doen dat hier samen maar z ...
Als je alleen bent van je wastafel een nestje maken. Handdoeken erin, en dan je baby daarin leggen.
Wat ik bij de eerste deed was aankleedkussen op de grond. Handdoek erop, baby klaar in de badcape leggen en daar een normale handdoek overheen. Dan jezelf wassen enz. Badjas aan en dan je kindje afdrogen en aankleden.
2 maanden geleden
Reactie op Charis91
Dat is wel een uitdaging inderdaad alleen 🙈 wij doen dat hier samen maar z ...
Ja dat ga ik wel ff vragen, lijkt me zo heerlijk!
En misschien kan het ook prima alleen, even zorgen dat alles klaar ligt. Dat ik onder douche vandaan haar in een grote handdoek wikkel op mijn bed, zodat ik even een onderbroek en badjas aan kan doen ofzo.
Maar wel fijn om dat eerst uit te testen met een backup in huis haha
2 maanden geleden
Vandaag kunnen eten zonder dat de kleine vent aan me borst hangt. Wat heerlijk om geen eten in je bh te hebben en de geluidjes uit de box te horen🥰
2 maanden geleden
Afgelopen zondag naar de verjaardag van zoontje van vriendin geweest. De hele groep van totaal 5 vriendinnen waren er, met alle kinderen. Vriendin van mij 7 weken eerder bevallen dan ik, dus die kwam ook met baby.
Heeeeerlijk genieten, denkende aan dat we tot 4 jaar terug met z’n allen nog in de kroeg stonden, dansend in de palen met iéts teveel shots, en nu allemaal op die verjaardag met een wijntje in de hand allemaal genieten van al die kinderen.
(Al kunnen we dat stappen ook nog steeds, en zou niet anders willen)!
2 maanden geleden
Zo heerlijk! Mijn mannen liggen nog te slapen. Kleine vent had na de 23uur voeding om 0430 honger en slaapt nogsteeds. Wat een heerlijk iets is het om zo te kunnen slapen met een kleine van 1.5week oud😍🥰
Goed mijn t shirt is doorweekt van het lekker nu.... maar dat lost de wasmachine wel op
2 maanden geleden
Net klaar met voeden, zit nog even met ons meisje op bed. Hoor het vanuit de luier gigantisch pruttelen. Komt er na de laatste scheet een zucht uit haar van aaaah heerlijk dat is eruit. Hoezo zijn scheetjes schattig geworden
2 maanden geleden
Dat die handjes helemaal 'open' gaan als ze na 2uurtjes slapen de eerste slokjes melk krijgt, zó heerlijk om te zien.
Van gebalde vuistjes naar 'open', veilig bij mama, ik blijf dat ontroerend vinden 😍