615 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Wauw, jij hebt alweer een spijkerbroek aan!
Ik heb daar zo van genoten om gewoon weer mijn spijkerbroek uit de kast te pakken en deze aan te doen! Love it! Zo gemist in de zwangerschap. Kon geen zwangerschapsspijkerbroek aan hebben met de buik.

2 maanden geleden

Reactie op KMG

Ik heb daar zo van genoten om gewoon weer mijn spijkerbroek uit de kast te ...
Haha nou ik denk dat ik de knoop echt nog niet dicht ga krijgen, dus dan valt er weinig te genieten 😂

2 maanden geleden

Baby onrustig tijdens het avondeten. Ik had hem in mijn armen en na een beetje wiegen viel hij zo in mijn armen in slaap 🥰

2 maanden geleden

Videobellen met mijn oma van 87! De kleine vent had namelijk haar gebreide sokjes en vestje aan. Die glimlach op oma haar gezicht🥰 ze zei: wat een eer dat hij het aan heeft. Ze ging meteen nog bezig met een nog groter vestje met bijpassende sokjes❤️😍

2 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Haha nou ik denk dat ik de knoop echt nog niet dicht ga krijgen, dus dan va ...
🤣🤣 ik durf het nog niet eens te proberen. Lang leven de jurkjes 🥳

2 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Haha nou ik denk dat ik de knoop echt nog niet dicht ga krijgen, dus dan va ...
Nee idem. En die zit precies bij de wond/het litteken van de keizersnede

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Nee idem. En die zit precies bij de wond/het litteken van de keizersnede
Hier ook ks gehad maar allemaal hoge broeken. Moet alleen zo wennen aan de verdrietige zwemband die nu (voor mijn gevoel) zo zichtbaar is. Die was er al wel maar nu nog veel meer. Maar wel een met mooie tijgerstreepjes 🥲🤣

2 maanden geleden

Reactie op KMG

Hier ook ks gehad maar allemaal hoge broeken. Moet alleen zo wennen aan de ...
Ja mijn buik is ook niet om blij van te worden. Ik hoop dat sporten en goed eten straks helpen dat het acceptabel is

2 maanden geleden

Reactie op KMG

Hier ook ks gehad maar allemaal hoge broeken. Moet alleen zo wennen aan de ...
Oh die zwemband heb ik ook. Zei al tegen mijn vriend ik krijg een vlapje😅 ben wel extreem afgevallen na de ks, zal morgen eens kijken of ik alweer richting mijn oude gewicht ben. Maar je lichaam veranderd elke week😉 ik voel me in elk geval wel veel meer mezelf dan de laatste weken van de zwangerschap☺️ dan neem ik me flabber buik maar even voor lief

2 maanden geleden

YES, kind liet zojuist bijna 6 uur tussen voedingen. Wat voelt een mens zich herboren na 4 uur onafgebroken slapen!

2 maanden geleden

Dat je heerlijk rustig aan het voeden bent en er opeens een hele voldane scheet klinkt! 😂💕

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

YES, kind liet zojuist bijna 6 uur tussen voedingen. Wat voelt een mens zic ...
Hier precies hetzelfde vannacht voor het eerst mer 10 weken zo fijn!😍

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

YES, kind liet zojuist bijna 6 uur tussen voedingen. Wat voelt een mens zic ...
Hoe oud is de kleine? Ik laat overdag max. 4 uur tussen voedingen en ‘s nachts max. 5. Soms kan ze wel langer doorslapen, maar dan maak ik haar wakker omdat ze anders over haar max. gaat. Die van ons is trouwens 4 weken.

2 maanden geleden

Al 3 dagen op een ruim heerlijk kunnen uitslapen 😍 Laatste fles rond 22:00, 23:00 heerlijk te slapen en 06:30 wakker voor de fles 🥳 Onze zoon is 8 weken 😊

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Hoe oud is de kleine? Ik laat overdag max. 4 uur tussen voedingen en ‘s nac ...
Onze zoon is ook 4 weken, mochten er op basis van een calculatie van CB in de nacht 6 uur tussen laten. Ik zette steeds mijn wekker maar haalde dat nooit dus gestopt met die wekker haha. Calculatie was op basis van zijn groei en P waarde bij geboorte (flinke man van 5kg). Overdag houden we ook max 4 uur aan. Begin moesten we hem nog wel eens wekken maar nu komt ie overdag vaak zelf tussen 3/4 uur. Advies is wel minimaal 6 voedingen binnen 24 uur te hebben, daar komen we sowieso aan, vaker 7/8 voedingen.

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Onze zoon is ook 4 weken, mochten er op basis van een calculatie van CB in ...
Ik mocht van het cb in de nacht 8 uur tussen de voedingen laten. Dit was met ff ruim 3 weken, gek dat die adviezen verschillen 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Die grote grijns 's nachts als hij weer helemaal voldaan is 😃

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Onze zoon is ook 4 weken, mochten er op basis van een calculatie van CB in ...
Thanks voor je reactie! Dan zal ik dat maandag eens aan het CB vragen, dan hebben we weer een afspraak omdat de kleine dan net 1 maand is.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik mocht van het cb in de nacht 8 uur tussen de voedingen laten. Dit was me ...
Ik kreeg soortgelijk advies. Wij hoefden van CB geen wekker te zetten voor de nacht en haar zelf laten komen. Gevolg: ze slaat minimaal 1 nachtvoeding over en ook al een stuk of 5 nachten dat ze er 2 overslaat. CB zei er toen wel bij dat als ze overdag niet goed zou eten ze dat wel in de nacht zou inhalen

2 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

Ik kreeg soortgelijk advies. Wij hoefden van CB geen wekker te zetten voor ...
Klopt idd, moet overdag wel rond de 7 flessen uitkomen!