615 Reacties
2 maanden geleden
Je schoenen weer passen! Mijn god wat is het lekker om niet meer als ma flodder op crocks naar buiten te moeten
2 maanden geleden
Net poepluier van zoontje verschoond. Tijdens verschonen kakt ie heel m’n hand onder, en dat vind ik niét erg en vind m toch alsnog super schattig 😂😂😂 #goor
2 maanden geleden
Reactie op Chan98
Ik paste in m'n zwangerschap zelfs m'n eigen croccs niet meer moest die van ...
Ik was echt ma flodder de laatste weken🫣 heb nu gewoon weer leuke kleding aan die past, al moet ik om de ks wond denken met de broeken natuurlijk.... het oma ondergoed daar gelaten, maar ik voel me weer lekker
2 maanden geleden
Mijn baby heeft zichzelf net 2x in slaap getut!! Nog nooit gebeurd!
2 maanden geleden
Ik heb vanavond gedoucht met m’n dochtertje, m’n moeder als backup en fotograaf in de buurt.
Ze heeft er zo vreeeeeselijk van genoten, oogjes dicht en compleet ontspannen. Wat vond ik het ontroerend. 🥹
Na het douchen kwam de kat bij ons kijken en die begon kopjes te geven aan Lina, voor het eerst. 😍
Had vandaag echt een beetje een rotdag maar ben nu alles weer vergeten. 😇
2 maanden geleden
In slaap vallen aan de borst, loslaten en dan zo'n heeeeeele grote glimlach op z'n gezicht 🥹
2 maanden geleden
Reactie op Chan98
Dat gewoel in je borst voor ze aanhapt 🥰.
En je bh vast houden tijdens het ...
Die vuistjes voor aanhangen zo van jeeeej dit wilde ik
2 maanden geleden
Als hij heerlijk voldaan na de fles in je armen in slaapt valt. Zoveel vertrouwen hebben ze in je. 🥹🩵😍 oneindige liefde
2 maanden geleden
Ik ben vandaag alleen thuis met de baby (peuter is naar de opvang). Gisteren heeft hij de hele dag alleen maar gehuild dus ik zag er best wel tegenop, maar wat is vandaag het tegenovergestelde zeg 🥺 Zo fijn! Hij werd net brabbelend en lachend wakker uit een lang dutje, draaide zich om en viel met het geluid van de blender op de achtergrond zo weer in slaap! Dus ik geniet nu met een gezonde smoothie even van het zonnetje.