615 Reacties

2 maanden geleden

Dit is een heerlijk moment 🥰🥰🥰

2 maanden geleden

De krampjes tijdens het slaapje in bed op tijd weten te tackelen waardoor kind doorslaapt 😎

2 maanden geleden

Je schoenen weer passen! Mijn god wat is het lekker om niet meer als ma flodder op crocks naar buiten te moeten

2 maanden geleden

Net poepluier van zoontje verschoond. Tijdens verschonen kakt ie heel m’n hand onder, en dat vind ik niét erg en vind m toch alsnog super schattig 😂😂😂 #goor

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Je schoenen weer passen! Mijn god wat is het lekker om niet meer als ma flo ...
Ik paste in m'n zwangerschap zelfs m'n eigen croccs niet meer moest die van m'n vriend aan 5 maten groter🙈. Ik was ook zo blij dat ik weer schoenen aan kon

2 maanden geleden

Reactie op Chan98

Ik paste in m'n zwangerschap zelfs m'n eigen croccs niet meer moest die van ...
Ik was echt ma flodder de laatste weken🫣 heb nu gewoon weer leuke kleding aan die past, al moet ik om de ks wond denken met de broeken natuurlijk.... het oma ondergoed daar gelaten, maar ik voel me weer lekker

2 maanden geleden

Mijn baby heeft zichzelf net 2x in slaap getut!! Nog nooit gebeurd!

2 maanden geleden

Ik heb vanavond gedoucht met m’n dochtertje, m’n moeder als backup en fotograaf in de buurt. Ze heeft er zo vreeeeeselijk van genoten, oogjes dicht en compleet ontspannen. Wat vond ik het ontroerend. 🥹 Na het douchen kwam de kat bij ons kijken en die begon kopjes te geven aan Lina, voor het eerst. 😍 Had vandaag echt een beetje een rotdag maar ben nu alles weer vergeten. 😇

2 maanden geleden

In slaap vallen aan de borst, loslaten en dan zo'n heeeeeele grote glimlach op z'n gezicht 🥹

2 maanden geleden

Dat gewoel in je borst voor ze aanhapt 🥰. En je bh vast houden tijdens het drinken

2 maanden geleden

Ik heb kleren aan van voor m’n zwangerschap. Een flarebroek die ik vergeten was en me net ineens tebinnen schoot! Oké… hij zit nog wat krap in m’n middel maar met een blouse erop, is het helemaal prima. Voel ik me eindelijk een beetje mezelf 🤍

2 maanden geleden

Reactie op Chan98

Dat gewoel in je borst voor ze aanhapt 🥰. En je bh vast houden tijdens het ...
Die vuistjes voor aanhangen zo van jeeeej dit wilde ik

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Die vuistjes voor aanhangen zo van jeeeej dit wilde ik
Of het gehuil en zodra de borst bij het mondje komt stil en drinken

2 maanden geleden

Reactie op Chan98

Of het gehuil en zodra de borst bij het mondje komt stil en drinken
Haha dit had ik vanmorgen, ik geef geen bv meer maar leg haar af en toe aan. Ze was hysterisch boos, 3 hele gefrustreerde slokken en complete coma 😴

2 maanden geleden

Als hij heerlijk voldaan na de fles in je armen in slaapt valt. Zoveel vertrouwen hebben ze in je. 🥹🩵😍 oneindige liefde

2 maanden geleden

Even naar ikea. En natuurlijk kleine net weer honger wat fijnste voedingsruimtes kun je rustig borstvoeding geven en fijn met slot erop.

2 maanden geleden

Outfitje besteld waarin ik me eindelijk weer mezelf voel, en het past! 😍

2 maanden geleden

Bijna 3,5 uur geslapen, lachend wakker worden en heerlijk genieten van het flesje! En dan na het flesje weer in slaap vallen….

2 maanden geleden

Roselien heeft vandaag 2x 5 uur tussen de voedingen gedaan dit is de eerste keer. Ze is 6.5 week. En geef borstvergroting (borsten staan wel op knappen)

2 maanden geleden

Ik ben vandaag alleen thuis met de baby (peuter is naar de opvang). Gisteren heeft hij de hele dag alleen maar gehuild dus ik zag er best wel tegenop, maar wat is vandaag het tegenovergestelde zeg 🥺 Zo fijn! Hij werd net brabbelend en lachend wakker uit een lang dutje, draaide zich om en viel met het geluid van de blender op de achtergrond zo weer in slaap! Dus ik geniet nu met een gezonde smoothie even van het zonnetje.